ورزش

کارگران باید اعتراض کنند، نه گواردیولا و کلوپ!

پروژه سوپرلیگ مرده است؛

الکساندر سفرین، رئیس یوفا مدعی شد این کارگران هستند که باید معترض باشند، نه یورگن کلوپ و پپ گواردیولا.

به گزارش “ورزش سه”، در سال های اخیر عملکرد یوفا مورد نقد فراوانی از سوی بزرگان فوتبال اروپا قرار گرفته است. یورگن کلوپ و پپ گواردیولا از جمله سرمربیانی هستند که از یوفا به دلیل تعداد فراوان  بازی‌های برنامه ریزی شده در هر فصل انتقاد می‌کنند، اما الکساندر سفرین از این رویکرد چندان راضی به نظر نرسیده و به منتقدان خود حمله کرده است.

الکساندر سفرین گفت: “حمله به فیفا و یوفا همیشه آسان بوده، اما موضوع ساده است. اگر کمتر بازی کنید، پول کمتری دریافت خواهید کرد. آنهایی که باید شکایت کنند کارگران مشغول در کارخانه ها هستند که هزار یورو در ماه دریافت می کنند.

رابطه با باشگاه های خواهان سوپرلیگ؟ من با آندره آنیلی و فلورنتینو پرز را ملاقات کرده و به آداب احترام گذاشتم. یوفا ملک من نیست، بنابراین ما در فینال لیگ قهرمانان در پاریس نزدیک یکدیگر نشستیم و من به پرز تبریک گفتم، فقط همین. یوفا نهادی انحصاری نیست و باشگاه ها می توانند تصمیم بگیرند که در مسابقات ما شرکت کنند یا نه. اما در غیر این صورت، آنها نمی توانند در مسابقات تحت برگزاری یوفا شرکت بازی، این منطقی است، قبول دارید؟ 

پروژه سوپرلیگ مرده است، زیرا هیچ کس نمی خواهد در آن شرکت کند. من فقط سه نفر را می بینم که از دیگران عصبانی بوده و همه را به دادگاه می برند، اما اکنون این داستان تمام شده است.

دوستی با ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن؟ من با رئیس پاری سن ژرمن رابطه خوبی ندارم، بلکه با رئیس ECA رابطه خوبی دارم. او شخصی است که مدل اروپایی را متفاوت از سایر باشگاه های اروپایی درک کرده و از آن دفاع کرده است.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا