ورزش

کاسمیرو: مطمئنم امباپه تحت تاثیر برنابئو قرار گرفت

کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید، معتقد است کیلیان امباپه تحت تاثیر سانتیاگوبرنابئو قرار گرفته است.

به گزارش “ورزش سه”، گزارش ها و شواهد حاکی از آن است که کیلیان امباپه بعد از کش و قوس‌های فراوان در آستانه انتقال به رئال مادرید قرار گرفته و نهایتاً در تابستان پیش رو پاری سن ژرمن را به مقصد سانتیاگوبرنابئو ترک خواهد کرد. ستاره فرانسوی همین هفته پیش مقابل رئال مادرید به میدان رفت اما با وجود گلزنی او، پی‌اس‌جی 3-1 از رئال شکست خورد تا حذف تلخی را از لیگ قهرمانان تجربه کرده باشد.

کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید، در مورد کیلیان امباپه می‌گوید: ” مطمئنم امباپه تحت تاثیر سانتیاگوبرنابئو قرار گرفت زیرا من هر روز آن را می‌بینم و باز هم این اتفاق برایم رخ می دهد. با این حال چیزی که واقعاً ما را تحت تاثیر قرار داد هواداران بودند که از ابتدا تا انتها فشار آوردند و در پیروزی مادرید مقابل پاری‌سن ژرمن بسیار مهم بودند.

رئال مادرید دارنده یک توپ طلا در ترکیب خود دارد و برخی بازیکنان دیگر که می‌توانند به این جایزه دست پیدا کنند. ما بنزما را داریم که باید توپ طلا ببرد. ما بهترین دروازه بان جهان یعنی کورتوا را هم داریم.  مردم می دانند مادرید چیست و کیفیت بازیکنانش را می شناسند.”

مثلث خط هافبک رئال مادرید: “”برای من این یک افتخار است که در کنار مودریچ و کروس بازی کنم. کاری که آنها برای فوتبال انجام داده اند کار بسیار بزرگی است. اگر آنها در دفاع به من کمک نمی کردند، نمی توانستم در حمله به آنها کمک کنم. زمین برای فقط یک کاسمیرو بسیار بزرگ است.”

کار با کارلو آنچلوتی: “آنچلوتی بیش از 40 سال است که در فوتبال بوده و همه احترام‌ها را به خود اختصاص داده است. بهترین چیز در مورد او جاه طلبی‌اش برای بردن است. کارلتو همیشه به دنبال پیروزی است. و سپس از نظر تاکتیکی، تعداد کمی در جهان مانند او وجود دارند. او با فوتبال نفس می کشد.”
 

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا