ورزش

کاسیمیرو: رئال این فصل مثل یک فیلم سینمایی بود

سال‌ها در یادها می‌مانیم

ستاره برزیلی رئال مادرید عملکرد این تیم در فصلی که گذشت را مثل یک فیلم سینمایی توصیف کرد.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید فصل 22-2021 را با سه جام به اتمام رساند. ابتدا سوپرکاپ اسپانیا فتح شد و سپس نوبت به لالیگا و لیگ قهرمانان رسید. رئال 4 هفته زودتر در لالیگا قهرمانی اش مسجل شده بود ولی در لیگ قهرمانان همه چیز برای این تیم حماسی پیش رفت. در ابتدا هیچکس برای رئال شانس قهرمانی قائل نبود ولی کهکشانی ها در مراحل حذفی و با خلق بازگشت هایی خاطره انگیز توانستند پی اس جی، چلسی و سیتی را کنار بزنند و در فینال نیز با یک گل بر لیورپول پیروز شدند. این قهرمانی شماره 14 رئال در چمپیونزلیگ بود. ثبت 5 قهرمانی در 8 سال گذشته توسط رئال، حیرت انگیز است.

 

کاسیمیرو، ستاره برزیلی، در توصیف عملکرد فصل رئال به نشریه آاس گفت:« این تیم مثل یک فیلم است. بردن پنج چمپیونزلیگ در هشت سال اخیر فقط یک توضیح دارد: تاریخ سازی. هرگز نمی توان کار رئال را تمام شده دانست. با این پیراهن می توان دست به کارهای غیرممکن زد. چمپیونزلیگ پاریس تا آخر عمر در یادها می ماند. این خارق العاده ترین قهرمانی چمپیونزلیگی است که توسط یک تیم کسب شده است.»

 

کارلو آنچلوتی(مربی):« او الگویی برای همه چیز است و لیاقت تمام اتفاقات خوب را دارد. ایمان و اطمینان بی نظیری در رئال نسبت به او وجود دارد.»

 

 

مثلث کاسمیرو، کروس، مودریچ:« فلورنتینو پرز(رئیس) ما را “Los Tres Tenores” صدا می زند(یک گروه آواز اپرا در طول دهه 1990 و اوایل دهه 2000، متشکل از دو اسپانیایی‌، پلاسیدو دومینگو و خوزه کارراس و لوچیانو پاواروتی ایتالیایی) و ما این افتخار را به دست آوردیم که تا سال‌ها در یادها بمانیم.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا