ورزش

کامادا و هاسه‌به: سامورایی‌های جام دوست

نقشه ژاپنی برای فتح جام حذفی آلمان

شب گذشته جدال فرانکفورت و اشتوتگارت با نتیجه 3-2 به پایان رسید.

به گزارش “ورزش سه”، نیمه نهایی جام حذفی آلمان در حالی برگزار شد که اشتوتگارت واتارو اندو و هیروکی ایتو، اینتراخت فرانکفورت، ماکوتو هاسه‌به و دایچی کامادا را در ترکیب خود داشت تا 4 ستاره ژاپنی، نگاه فوتبالدوستان آسیایی را هم به این بازی جلب کند.

در نیمه دوم این بازی و در حالی که بازی با نتیجه 1-1 دنبال می‌شد، ماکوتو هاسه‌به بعد از ورود به زمین حریف توپ را به هموطن خود، دایچی کامادا سپرد و او با یک شوت غافلگیرکننده، توپ را به گوشه دروازه اشتوتگارت فرستاد تا با گلی دیدنی تیمش را پیش بیندازد.

1871031

کامادا که در نیمه اول نیز فرصت گلزنی داشت اما با بدشانسی گلر حریف توپش را سیو کرد، بعد از این گل سر از پا نمی‌شناخت و در استادیوم مرسدس بنز آره‌نا شهر اشتوتگارت خوشحالی شدیدی را مقابل هواداران تیم میزبان انجام داد.

هافبک ژاپنی فرانکفورت در این بازی فارغ از گل، نمایش درخشانی هم داشت و از 7 دوئل، شش تا را به سود خود خاتمه داد تا دومین بازیکن برتر زمین نام بگیرد.

1871036

البته در آن سوی زمین، واتارو اندو که یکی از برترین فوتبالیست‌های آسیایی است نیز نمایش خوبی داشت و با دقت 93 درصدی در ارسال پاس، آمار خیره‌کننده‌ای را از خود به جای گذاشت. او یک دریبل موفق داشت، 4 تکل صحیح زد، 6 بار توپ را به درستی باز پس گرفت و 3 قطع توپ هم انجام داد.

1871033
1871032

با این حال نقطه جالب این بازی، عملکرد بی‌نقص هاسه‌به بود که در آستانه 40 سالگی همچنان در خط دفاعی فرانکفورت می‌درخشد. او که در بازی‌های ابتدایی فصل نیمکت‌نشین بود، بعد از روزهای ناامیدکننده دفاعی تیمش به ترکیب اصلی بازگشت و حالا توانسته فرانکفورت را به سوی نتایج درخشان هدایت کند.

1871035

جالب اینکه او یک سال دیگر با تیمش قرارداد دارد و حالا فرصت این را خواهد داشت تا در کنار دایچی کامادا، جشن قهرمانی در جام حذفی را هم برپا کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا