ورزش

کاماوینگا: به دنبال همه جام های این فصل هستیم



کاماوینگا ستاره فرانسوی رئال مادرید با صحبت های گواردیولا موافق نیست.

به گزارش ایلنا، ادواردو کاماوینگا، ستاره فرانسوی رئال، در نشست خبری قبل از بازی با یونیون برلین همراه با کارلو آنچلوتی  حضور پیدا کرد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد. هافبک جوان مادرید در مورد تجربه حضور در لیگ قهرمانان گفت: «حضور در لیگ قهرمانان یکی از چیزهایی است که من بیشتر از همه دوستش دارم. می‌خواهم برنده شوم، برنده شوم و برنده شوم. هیجان در بالاترین حد خودش است. ما تیمی جوان و با استعداد داریم. این برای باشگاه خوب است. ما به دنبال همه جام‌های فصل هستیم و برای آن تلاش می‌کنیم.»

با گواردیولا موافق نیستم

گواردیولا چندی پیش گفت که بازیکنان رئال مادرید برای نبردن لیگ قهرمانان اروپا احساس شکست می‌کنند. آیا شما چنین احساسی دارید؟ «من دو سال است که اینجا هستم و یک بار این جام را برده‌ام. بنابراین، در این مورد چیزهای کمی وجود دارد که می‌توانم اضافه کنم. سال قبل تا نیمه نهایی رفتیم ولی از سیتی باختیم و به فینال نرسیدیم. برای من که دو سال پیش قهرمان شدم، اتفاق سال گذشته یک شکست محسوب نمی‌شود.»

 

بازی پیچیده‌ای خواهد بود

 اونیون برلین را چگونه می‌بینید؟ «آنها تیمی سخت و پیچیده هستند. بسیار محکم بازی می‌کنند و قطعاً فردا بازی سختی خواهد بود.»

 

چیزی در مورد امباپه نمی‌دانم

یک تابستان دیگر و حواشی انتقال امباپه به رئال؟ «شما بیشتر از من در مورد این موضوع می‌دانید. من چیزی زیادی در این مورد نمی‌دانم.»

 

از حضور در کنار مودریچ  و کروس لذت می‌برم

وقتی در 20 سالگی به نیمکت نگاه می‌کنی و افرادی مثل کروس و مودریچ را روی نیمکت می‌بینی، چه حسی پیدا می‌کنی؟ «برای من بازی با آنها و در این باشگاه لذت‌بخش است. باید بهترین عملکردم را داشته باشم و نشان دهم که چرا اینجا هستم. ما بازیکنان جوان تیم ذهنیت مشابهی داریم و می‌خواهیم یکدیگر را در خارج از زمین هم بهتر بشناسیم، زیرا این کار را آسان‌تر می‌کند.»

 

من این پست را دوست ندارم

فصل گذشته و بازی در دفاع چپ رئال؟ «می‌دانستم که قرار است کسی این را از من بپرسد (با خنده). این پست را دوست ندارم اما به هر حال من بازیکن این تیم هستم و هر جا برای کمک به تیم نیاز باشد، بازی خواهم کرد.»

 

رئال همیشه شانس قهرمانی است

آیا رئال مادرید ترکیبی برای فتح لیگ قهرمانان دارد؟ «بله. رئال مادرید همیشه یکی از شانس‌های قهرمانی است. ما بازیکنان بزرگی داریم و می‌توانیم قهرمان شویم.»

 

آگهی
دکمه بازگشت به بالا