ورزش

کاندیدای فدراسیون بولینگ و بیلیارد: اعضای مجمع با ترک جلسه چه چیزی را می‌خواستند ثابت کنند؟


کاندیدای پست ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: اعضایی که جلسه مجمع انتخاباتی را ترک کردند می‌خواستند چه چیزی را ثابت کنند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از لغو مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد، کامبیز صنعتی در جمع خبرنگاران در مورد آن توضیح داد.

وی اظهار داشت: تیرماه سال گذشته ثبت نام کاندیدا انجام شد، بعد از حدود یک سال قرار بود سوم تیر مجمع برگزار شود، اما برخی شائبه‌ها مبنی بر این بود که تاییدیه یکی از کاندیدا (هاشم اسکندری) نیامد به همین دلیل آن مجمع لغو و به امروز موکول شد.

این کاندیدای ریاست گفت: دیروز برای من و سه کاندیدای دیگر کارت حضور در مجمع آمد، اما کارت سرپرست فدراسیون نیامد، طبق دعوتنامه دریافتی ما در مجمع حاضر شدیم، اما وقتی مشخص شد که تاییدیه اسکندری نیامد اعضا تصمیم به ترک مجمع گرفتند.

صنعتی تاکید کرد: اسکندری سرپرست فدراسیون است، حدود ١٠ سال ریاست فدراسیون را داشته و در دوره یک ساله هم سرپرست بوده است، حتی امر ١٠ نفر تصمیم به ترک مجمع می‌گرفتند دیگران هم به نوعی تبعیت می‌کردند، در هر صورت تصمیم گرفتند که در مجمع دیگری انتخابات برگزار شود.

وی با بیان اینکه مجمع اسیر جو انتخاباتی شد، خاطرنشان کرد: همچنان برای انتخابات آتی که قرار شد در هفته دیگر باشد کاندیدا می‌مانم، من یک دهه رئیس هیأت ایران مرکزی بودم و یک دوره هم عضو هیأت رئیسه بودم.

صنعتی با تاکید بر اینکه موجی که امروز راه افتاد به نفع جامعه بیلیارد است، گفت: شاید این اتفاق باعث شود تا نمایندگان هیات‌ها به واقعیت‌هایی پی ببرند و باور کنند به اینکه نماینده بک جامعه هدف هستند، اعضای مجمع باید بدانند نماینده یک گروه هستند و نیاید اسیر بداخلاقی‌ها شوند.

وی در پاسخ به این سوال که روند تایید صلاحیت کاندیدا و اعلام دیرهنگام نتایج را قبول دارید؟ گفت: نهادهای نظارتی تاییدیه را اعلام می‌کند آنها هم حق دارند که تا آخرین لحظه برای تایید یا عدم تایید کاندیدای ریاست بررسی لازم را داشته باشند.

صنعتی درباره اینکه آیا ترک مجمع از سوی اعضا کار درستی بود یا خیر گفت: فکر می‌کنم بهتر بود اعضای مجمع در جلسه می‌ماندند و پس از شنیدن صحبت‌های کاندیداها رأی سفید می‌دادند. درواقع این موضوع یک فرصت برای آنها بود تا بتوانند بسیاری از مسائل را برای وزارت ورزش مشخص کنند. وقتی اعضای مجمع رأی سفید می‌دادند نشان می دادند که کاندیدا صحبت های خود را کردند، اما برنامه‌ها و صحبت‌های آنها مورد قبول اعضا نبود. این روش می‌توانست کاری متفاوت باشد.

وی خاطر نشان کرد: اینکه ما بیایم و به دلیل اینکه کاندیدای مورد نظرمان تأیید نشده است مجمع را ترک کنند چه چیزی را می‌خواهند ثابت کنند. وقتی چنین اتفاقی رخ می‌دهد یعنی کار نهادهای نظارتی زیر سوال می‌رود در اصل این موضوع اصل تسلط نهادهای نظارتی را زیر سوال می‌برد. همه ما سرباز ورزش کشور هستیم و اگر تصمیم گرفتند که باشیم حتما صلاحی بوده و اگر گفتند نباشیم قطعا صلاح بالاتری بوده است که گفته‌اند نباشیم.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا