ورزش

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال در فوتسال زنان!

روز گذشته در مراسم قرعه‌کشی سوپرلیگ فوتسال زنان، امیر حسینی کاپیتان سابق تیم ملی والیبال به عنوان نماینده نصر فردیس حاضر بود.

به گزارش “ورزش سه” در حالی روز گذشته قرعه‌کشی اولین دوره از سوپرلیگ زنان برگذار شد که امیر حسینی کاپیتان سابق تیم ملی و باشگاه پیکان به عنوان نماینده تیم نصر فردیس در این مراسم حضور پیدا کرده بود.

نصر فصل گذشته با هدایت فاطمه شریف موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌ها شد و در مجموع ۲ بازی فینال مقابل پیکان با نتیجه ۱ بر ۰ مسابقه را واگذار کرده بود.

گفتنی است که طی روزهای اخیر شایعه انحلال تیم نصر فردیس قوت گرفته و خبرها حاکی از منحل شدن نایب قهرمان فصل پیش لیگ برتر فوتسال زنان بود.
اما حضور امیر حسینی در مراسم قرعه‌کشی سوپر لیگ در ساختمان فدراسیون شایعه‌های اسپانسر شدن این پاسور کهنه کار تیم ملی را در عرصه فوتسال زنان می‌داد و معادلات انحلال این تیم را به هم ریخت.

اتفاق ویژه‌ای که نمونه مشابه آن را در خصوص تیم‌داری سردار آزمون در لیگ برتر والیبال شاهد بودیم تا فوروارد تیم ملی فوتبال آقایان در لیگ برتر والیبال زنان نماینده‌ای تحت عنوان “سریک گنبد” داشته باشد.

هرچند امیر حسینی هنوز این اتفاق را تأیید نکرده است و فعلا خود را به عنوان مشاور تیم نصر معرفی می‌کند اما به نظر می‌رسد در فصل آتی شاهد حضور پاسور ۴۶ ساله والیبال در سوپرلیگ زنان خواهیم بود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا