ورزش

کریمی: اگر حرف بزنم بیرانوند باید چادر سرش کند!

حجت کریمی ادبیات عجیبی در واکنش به صحبت‌های علیرضا بیرانوند به کار برد.

به گزارش “ورزش سه”، علیرضا بیرانوند سوژه اصلی نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته بود و تا مراحل نهایی امصای قرارداد با استقلال هم پیش رفت. حالا حجت کریمی، مدیرعامل سابق استقلال صحبت‌های جدیدی در مورد این موضوع مطرح کرد که در آن ادبیات عجیبی به کار رفته است‌.

حجت کریمی گفت: حالا آقای بیرانوند، در رابطه با صحبت‌هایی که هست، من میزبان منزلی بودم که آقای بیرانوند هم آنجا تشریف داشتند. به احترام سفره‌ای که آنجا بوده من هیچ چیزی راجع به آقای بیرانوند نخواهم گفت. چون دیدم گفتند ۴۰ میلیارد و سکه و درهم و این‌ها که من تکذیب می‌کنم.

او در مورد این توافق عنوان کرد: ما یک مبلغی را توافق کرده بودیم ولی این مبالغ نبود و اصلا آن شب پولی نبرده بودیم که بگوییم تحویل بگیر. در آن جلسه خیلی حرف‌ها زده شد. دوستان دیگر هم بودند ولی من حرمت سفره را نگه می‌دارم و اگر صاحب خانه به من اجازه بدهد من مطالب را در آینده خواهم گفت. من اگر بخواهم این مطالب را عنوان کنم، خیلی ببخشید ایشان باید چادر سرش کند بیاید بین هواداران! به احترام سفره و حرمت میزبانی نمی‌خواهم حرف بزنم‌.

کریمی در ادامه گفت: توافق با بیرانوند تمام شده بود و اگر این اتفاقات نیفتاده بود چرا شبانه با پرسپولیس قرارداد بستند؟ با ما ساعت ۷ قرار داشتند ولی ساعت ۸ با پرسپولیس بستند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا