ورزش

کریمی: جایگاه صنعت نفت آبادان شایسته آن نیست/ قول رتبه تک رقمی می‌دهم

سرمربی تازه وارد تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است در پایان لیگ برتر می‌تواند این تیم قعرنشین را به رتبه تک رقمی برساند.


به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  رضا پرکاس در ابتدای فصل بیست و دوم لیگ برتر هدایت صنعت نفت آبادان را برعهده گرفت. اما بعد از گذشت 6 هفته، با 4 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفت. بعد از شکست مقابل تراکتور در هفته ششم، پرکاس به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمتش برکنار شد.

بعد از این برکناری، هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان با گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی مذاکره کرد. با اینکه وینفرد شفر تا آستانه توافق با زردپوشان آبادانی پیش رفت، اما طولانی شدن مذکرات تصمیم مدیران صنعت نفت را تغییر داد. در نهایت فیروز کریمی به عنوان سرمربی صنعت نفت آبادان انتخاب شد. او امروز برای اولین بار در تمرین زردپوشان آبادانی حاضر شد.

فیروز کریمی در حاشیه اولین تمرین و مراسم معارفه اش در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: صنعت نفت تیم خوبی دارد و بازیکنان با استعدادی در آن حضور دارند. این تیم می‌تواند کارهای بزرگی در آینده انجام بدهد؛ اما بر این باورم، جایگاه حال حاضر آن در جدول شایسته و مناسب این تیم نیست. ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم این تیم بهترین نتایج ممکن را کسب کند و در پایان لیگ برتر، رتبه تک رقمی کسب کند. 

وی افزود: با اینکه عازم سفر کاری به خارج از کشور بودم، وقتی هیات مدیره و مدیرعامل صنعت نفت آبادان با بنده تماس گرفتند و پیشنهاد کاری‌شان را مطرح کردند به دلیل علاقه‌ای که به آبادان دارم تصمیم گرفتم با این تیم کارم را آغاز کنم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در پایان گفت: از مسئولین، هواداران و کلیه اشخاصی که علاقمند به صنعت نفت هستم خواستار حمایت از این تیم هستم. امیدوارم با همکاری یکدیگر باشگاه را به جایگاه اصلی خودش برسانیم. صنعت نفت حتما در لیگ برتر باقی خواهد ماند.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا