ورزش

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| 2 طلا و 2 برنز در انتظار فرنگی کاران/محسن نژاد از دور رقابت‌ها کنار رفت


کشتی گیران 5 وزن دوم فرنگی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف حریفان خود رفتند که 2 ملی پوش به فینال و 2 نفر دیگر به رده بندی رفتند و یک کشتی گیر حذف شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 20 و 21 فروردین ماه در شهر آستانه کشور قزاقستان در حال برگزاری است و کشتی گیران 5 وزن دوم کشورمان به مصاف حریفان خود در مرحله گروهی رفتند که 4 کشتی گیر به دیدار فینال راه یافتند و یک کشتی گیر هم به رده بندی رسید. مهدی محسن نژاد هم با شکست مقابل حریف خود از دور رقابت‌ها کنار ش رود. 

نتایج کشتی گیران 5 وزن دوم کشورمان تا فینال به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 4 بر 3 مغلوب یرنور فیداخمتوف از قزاقستان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 67 کیلوگرم رضا عباسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر صفر بیگ میرات نوباتوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل کیوتارو سوگابه از ژاپن با نتیجه 5 بر 1 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن 72 کیلوگرم سجاد ایمن طلب پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 6 بر 1 ویکاس از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر مقابل جیان تان از چین به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن 82 کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر صفر مقابل و هالیشان باهیجیانگ از چین به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف آکیلبک تالنتبیکوف قرقیزستانی رفت و 8 بر صفر شکست خورد و راهی رده بندی شد. 

در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر 5 مقابل یوتا نارا از ژاپن به برتری دست یافت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف کشتی‌گیر چینی رفت و موفق شد با نتیجه 7 بر یک پیروز و راهی فینال شد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا