ورزش

کشتی گیر 19 ساله به دنبال دوبنده تیم ملی/ جوان: چیزهای زیادی از حسن یزدانی و قاسم‌پور یاد گرفتم


کشتی گیر وزن 57 کیلوگرم کشورمان گفت: با توجه به برنامه ریزی که برای خودم دارم تلاش می کنم تا با عملکرد بهتر به دوبنده تیم ملی برسم.

احمد جوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، در خصوص رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان اظهار داشت: مسابقات جام باشگاه های جهان در بالاترین سطح خود قرار داشت. با توجه به حضور تیم‌های مانند روسیه گرجستان و هند رقابت های خوبی را میان کشتی گیران شاهد بودیم اما خدا را شکر می‌کنم که توانستیم به لطف خداوند و به کمک کادر فنی قهرمان این دوره از رقابت ها شویم. به همه هم تیمی هایم تبریک می گویم آنها خوب کشتی گرفتند و توانستیم قهرمان هفتمین دوره رقابت های جام باشگاه های جهان شویم.

جوان درباره اینکه در وزن 57 کیلوگرم خوب کشتی می‌گیرد آیا به فکر دوبنده تیم ملی است گفت: چند سالی است که در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی می‌گیرم و خدا راشکر رفته رفته در وزن خودم پخت تر می‌شوم و تمام تمریناتی که مربیان گفته‌اند دنبال می‌کنم و با رفع ایراداتم سعی می‌کنم نتایج بهتری را در مسابقات آینده رقم بزنم.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی که برای خودم دارم تلاش می کنم تا با عملکرد بهتر به دوبنده تیم ملی برسم. هر کشتی‌گیری برای خودش هدفی دارد و امیدوارم با کمک مربیان و تمام کسانی که من را حمایت می کنند به هدف خودم برسم.

کشتی‌گیر وزن 57 کیلوگرم کشورمان در خصوص حضورش در کنار کشتی گیران بزرگی مانند حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور گفت: پدرم همیشه به من می‌گوید هرچقدر بتوانی با کشتی‌گیرانی که بالاتر از سطح تو قرار دارند برخورد کنی و با آنها تمرین کنی می توانی پیشرفت کنی و همانند آن ها برتر شوی. در این مدت هم چیزهای زیادی از بزرگان یاد گرفتم. امیدوارم راهی را که انتخاب کرده‌ام را به خوبی طی کنم و به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنم.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا