ورزش

کلن 0-1 بایرن مونیخ: کین صدر جدول را پس گرفت

بایرن مونیخ در هفته دوازدهم بوندس‌لیگا با نتیجه 1-0 از سد کلن قعرنشین گذشت.

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ در بازی هفته دوازدهم بوندس‌لیگا امشب در ورزشگاه کلن به میدان رفت و با نتیجه 1-0 برنده شد.

بایرن در این بازی که تا پایان یکطرفه دنبال می‌شد با پاسکاری منظم و ایجاد موقعیت‌های گلزنی تلاش داشت خیلی زود از حریف پیش بیفتد.

اریک ماکسیم چوپو-موتینگ روی پاس هری‌کین در دقیقه 5 فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او با فاصله کم از زاویه بسته کنار تیرک چپ دروازه حریف عبور کرد و به بیرون رفت.

روی ارسال بلند کنراد لامیر، لروی سانه در موقعیت تک به تک به دروازه‌بان حریف قرار گرفت اما ضربه چیپ او به خوبی دفع شد و یکی از بهترین موقعیت‌های بایرن در دقیقه 7 از دست رفت.

1958230

بازی تا جایی پیش رفت که هری کین موفق شد برای بایرن گلزنی کند. روی ضدحمله سریع چوپو-موتینگ فرصت یافت تا گل بزند و پس از دریبل مدافع مقابل خود به سمت دروازه شوت زد که ضربه او دفع شد و توپ درست مقابل پای کین قرار گرفت؛ او با ضربه ساده دروازه را باز کرد و چالش سختی پیش روی خود ندید.

چند دقیقه پس از این گل چوپو-موتینگ می‌توانست به سرعت گل دوم را بزند اما موقعیت خوب او با سیو دروازه‌بان دفع شد و دروازه‌ کلن بسته ماند. در مقابل کلن هم یک موقعیت خوب در نیمه اول داشت که مانوئل نویر دقیقه 31 ضربه سر مهاجم حریف را دفع کرد و دروازه‌اش را نجات داد.

بازی در نیمه اول باحملات بایرن ادامه یافت اما در نهایت آن‌ها با یک گل به رختکن رفتند. بایرن در نیمه دوم هم تیم برتر بازی بود اما بیشتر سعی کرد که جریان بازی را کنترل کند و از برتری‌اش محافظت کند.

1958231

دقیقه 77 کینگزلی کومان ارسال خوبی را برای گلزنی سانه به محوطه جریمه فرستاد اما این موقعیت خوب هم با تعلل سانه و دخالت بازیکن حریف از دست رفت. کومان چند دقیقه بعد روی ارسال بلوکه شده کرنر در محوطه جریمه به توپ رسید اما با بدشانسی ضربه او به تیرک برخورد کرد و دفع شد.

بایرن برای صعود به صدر جدول بوندس‌لیگا به 3 امتیاز این بازی نیاز داشت که با مدیریت حرکات حریف تا پایان بازی امشب موفق شد به آن دست پیدا کند. شاگردان توماس توخل با این برد 32 امتیازی شدند و به صورت موقت در رده نخست قرار گرفتند. کلن قعرنشین هم همچنان 9 امتیازی است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا