ورزش

کلوپ با آن کارش لیورپول را کشت

ریچارد کیز:

ریچارد کیز، مجری شبکه بی‌این اسپورت، معتقد است یورگن کلوپ مقصر اصلی وضعیت فعلی لیورپول است.

به گزارش “ورزش سه”، وقتی که کلوپ در ژانویه اعلام کرد که این فصل آخرین فصل او در باشگاه لیورپول خواهد بود، دنیای فوتبال را شوکه کرد، او خاطرنشان کرد که انرژی‌ای برای ادامه کارش ندارد.

این خبر پس از آن منتشر شد که باشگاه فصل گذشته یک دوره ناامیدکننده را تحمل کرد، با تعداد زیادی مصدومیت همراه با فرم اغلب ضعیف که باعث شد قرمزها در نهایت با ۲۲ امتیاز کمتر از منچستر سیتی پنجم شوند.

کلوپ با آن کارش لیورپول را کشت

پس از عملکرد خوب در تابستان، قرمزها در این فصل به وضعیت خوبی رسیدند و تنها یکی از ۲۰ بازی اول خود در لیگ را باختند و در روز سال نو هم در صدر جدول قرار گرفتند.

با این حال، در هفته‌های اخیر فرم باشگاه به‌طور قابل توجهی افت کرده است، که منجر به حذف از جام حذفی و لیگ اروپا و عقب افتادن از منچستر سیتی در کورس قهرمانی لیگ برتر شد.

2012862

ریچارد کیز در صحبت جدیدی به اونای امری و استون ویلا بابت نتایج خوب در هفته‌های اخیر تبریک گفت و یورگن کلوپ را مسئول عملکرد ضعیف لیورپول دانست. او نوشت: «این بسیار شرم‌آور است که باشگاه‌های انگلیسی در هفته گذشته عملکرد بسیار بدی داشته‌اند، اما به استون ویلا تبریک می‌گویم، امیدواریم همینطور ادامه دهند و قهرمان شوند. امری کار فوق العاده‌ای انجام داده است. متأسفانه به نظر می‌رسد که اظهارات بد کلوپ و اعلام جدایی‌اش لیورپول را کشته و باعث پیشرفت آنها نشده است.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا