ورزش

کلوپ: برای پیروزی برابر یونایتد باید عصبانی باشیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از بازیکنانش خواست که منچستریونایتد را دست‌کم نگیرند.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول سه‌شنبه شب دیدار معوقه خود از هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس را در آنفیلد برابر منچستریونایتد برگزار خواهد کرد. 
شاگردان کلوپ در حالی به مصاف یونایتد خواهند رفت که در کورس قهرمانی با سیتی قرار دارند اما از سوی دیگر شیاطین سرخ در تلاش هستند تا بتوانند با قرار گرفتن در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را به دست آورند. 
کلوپ پیش از این بازی به خبرنگاران گفت:« ما با تیمی که مشکلات زیادی دارد روبرو نیستیم. ما با منچستریونایتد بازی می‌کنیم و اگر من بخواهم به ترکیب این تیم اشاره کنم از دروازه‌بان تا خط حمله همگی درجه یک هستند. شما می‌توانید سانچو، فرناندز، الانگا یا رشفورد را انتخاب کنید و بازیکنی که 60 هت‌تریک در کارنامه دارد (رونالدو) هم در این تیم حضور دارد. این تیمی است که باید با آن روبرو شویم.»

 

او با اشاره به کیفیت بالای بازیکنان یونایتد اظهار داشت:« اگر به آنها اجازه دهیم که هرکاری می‌خواهند انجام دهند، می‌توانند مشکلاتی جدی برای ما ایجاد کنند و به همین دلیل باید در شرایط خوبی باشیم و واقعا آماده جنگیدن برای کسب سه امتیاز این بازی باشیم. لازم نیست در این لحظه نشان دهیم که بهتر از یونایتد هستیم چون چنین چیزی برای هیچکس اهمیتی ندارد.»
این سرمربی آلمانی با تحریک بازیکنانش به انجام بازی هجومی اضافه کرد:« آنها سه امتیازی که ما نیاز داریم را می‌خواهند پس باید قدرت تیمی را نشان دهیم. ما باید به شکلی خوب عصبانی باشیم و طوری ظاهر شویم که انگار هیچ موفقیتی نداریم و این مهم‌ترین سه امتیاز زندگی ماست که باید هر طور شده آن را به دست بیاوریم.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا