ورزش

کلوپ: حق نداریم به یونایتد امتیاز بدهیم

با رانگنیک صحبتی نداشته‌ام

یورگن کلوپ در نشست خبری امروز خود تاکید کرد که باید برابر تیم با انگیزه منچستریونایتد پیروز شوند و یک امتیاز هم به این رقیب دیرینه ندهند.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول پس از پیروزی در نیمه نهایی جام حذفی برابر سیتی و راهیابی به فینال رقابت ها حالا خود را مهیای بازی با دیگر تیم شهر منچستر می کند. مصاف با شیاطین سرخ بدون توجه به جایگاه دو تیم، مهمترین بازی برای هواداران دو تیم است و دربی انگلیس محسوب می شود. لیورپول با یک امتیاز کمتر از سیتی در رده دوم قرار دارد و یونایتد هم در تلاش است سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند و فعلا با سه امتیاز اختلاف نسبت به تاتنهام در رده پنجم قرار دارد. بازی رفت دو تیم در اولدترافورد با برتری 0-5 لیورپول خاتمه یافته بود.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در نشست خبری این بازی گفت:« از وقتی برنامه زمانی بازی‌ها مشخص می شود، این بازی، یکی از اولین بازی‌های‌ی است که هر دفعه در ابتدا به آن نگاه می‌کنم.باید به آن نگاه کنید که قبل و بعد از این بازی، با چه تیم‌های بازی می‌کنید؟ چگونه باید برایش آماده شد؟ بازی بین دو تیم از بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا با سابقه تاریخی و جنگ‌های بزرگ است.»
 

 

کلوپ ادامه داد:« باید یاد بگیریم با نحوه‌ی بازی‌ آن‌ها سازگار شویم. هر دو تیم در حال جنگیدن هستند. آن‌ها بدنبال راه یابی به لیگ قهرمانان هستند، پس ۹۰ دقیقه‌‌ی پرفشاری خواهد بود. باید مطمئن شویم امتیازی برای بازی فردا در اختیارشان قرار نخواهیم داد. این بازی بسیار مهم است.»
رالف رانگنیک، سرمربی یونایتد:«رابطه‌ام با رانگنیک؟ با تمام احترام باید بگویم، از زمانی که به انگلیس آمده، با او صحبت نکرده‌ام اما می‌توانید تغییرات و پیشرفت‌هایی که ایجاد کرده را ملاحظه کنید. وقتی به آماده‌سازی مقابل یونایتد فکر می‌کردم، به رالف فکر نمی‌کردم، بلکه به خودِ تیم یونایتد فکر می‌کردم.»
شرایط بازیکنان:« در بالاترین سطح ممکن تمرین کرده ایم و می دانم که انتخاب 11 بازیکن اصلی از بین این مجموعه باکیفیت چقدر سخت است. در نهایت باید سخت ترین تصمیم را به عنوان مربی بگیرم. تیم را در بهترین شرایط می بینم.»

 

انتخاب ترکیب« برخی بازیکنان برابر سیتی در فهرست نبودند و برای بازی فردا نیز در دسترس نیستند حتی اگر در فرم خوبی باشند. اگر امسال موفقیتی کسب کنیم، به خاطر این است که همه بازیکنان توانسته اند خود را با شرایط اینچنینی وفق بدهند و تحت هر شرایطی در سطح عالی تمرین کنند. از ژانویه در این شرایط هستیم و به این موضوع عادت کردیم. جلسات ریکاوری و یک جلسه تمرین و سپس بازی در روز بعد. بیشترین بخش امروزم حضور در این اتاق و صحبت با رسانه ها است. تا زمانی که موفق هستید، زمان ندارید. دوست داشتم زمان بیشتری داشته باشم اما این طرز فکر رویایی است. بچه ها همیشه آماده اند تا به بهترین شکل ممکن آماده شوند.»

مانه و دیاز:« 6 سال است مانه را می شناسم. او هرگز نیاز به رقیب نداشته تا بهترین نسخه خود را ارائه دهد. فکر نمی کنم خرید لوئیس دیاز روی بازی او تاثیر گذاشته باشد اما بازی در مرکز نیز برای سادیو مناسب است. سادیو از زمان برگشتش از جام ملت های آفریقا مشکل فیزیکی داشت و گاهی اوقات نمی توانیم از فیزیک بدنی او استفاده کنیم قبل از بازی با سیتی فکر کردم سادیو مشکلی ندارد و به همین خاطر در آن مسابقه بازی کرد.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا