ورزش

کلوپ: دربی سختی است؛ دلم برای اورتون تنگ می‌شود

انتظار نداشتم اینقدر خوب کار کنیم

یورگن کلوپ دربی را مثل همیشه حایز اهمیت دانست و گفت که دوست ندارد اورتون سقوط کند.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول یکشنبه شب در زمین خود میزبان اورتون است. دربی مرسی ساید که در شرایطی کاملا متفاوت برگزار خواهد شد. لیورپول با یک امتیاز کمتر از سیتی در رده دوم قرار دارند و برای قهرمانی می جنگند ولی اورتون با قرار داشتن در رتبه 17 در تلاش برای فرار از سقوط است.

لیورپول پس از پیروزی 4-0 اخیر برابر یونایتد و در بالاترین سطح روحی ممکن به دربی رسیده و شانس اول پیروزی محسوب می شود.

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری این بازی گفت:« بازی برابر اورتون یک دربی است و مثل همیشه پرتنش خواهد بود. بله، این طور است. بسیار پرفشار و من این را دوست دارم، بگذارید اینطور بگویم که فشار و تنش ِدر درون بازی، باید در چارچوب قوانین باشد و نه چیزی بیش از حد مثل دوران قدیم. بعد از دربی هم بازی های دیگری داریم و نباید این را فراموش کنیم. دربی برای هر دو تیم اهمیت بالایی دارد. الان در شرایط فوق‌العاده سختی هستیم و هر هفته چند بازی داریم. البته عاشق این شرایط هم هستیم. یک جام را برده‌ایم و این عالی است اما در سه رقابت دیگر هم حضور داریم. منتظر هستیم ببینیم چه می‌شود.»

سقوط اورتون:« البته که دلم تنگ می شود. عادت کرده ایم که این شهر دو باشگاه در لیگ برتر داشته باشد. معمولا یک هفته کامل قبل از بازی با اورتون، همه ی صحبت ها در مورد دربی است؛ بنابراین این خیلی مهم است که اورتون سقوط نکند.»

 

تن هاخ، مربی جدید منچستریونایتد:« من راجع به این موضوع چه می توانم بگویم؟ حالا دیگر آنها می دانند که در آینده چه کاری می خواهند انجام دهند و در چند سال آینده چه هدف هایی دارند.»

مصدومان لیورپول:« مشکل خاصی نداریم. بابی فیرمینو بهتر و بهتر می‌شود. او البته کمی درد دارد و پس از تست پزشکی وضعیت او برای بازی مشخص خواهد شد. دو روز تا بازی مانده و شاید بتواند به میدان برود.»

شرایط فعلی لیورپول در قیاس با فصل گذشته:« انتظار نداشتم امسال جام اتحادیه را ببریم، در فینال جام حذفی باشیم، فاصله‌مان با صدر جدول لیگ برتر یک امتیاز باشد و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان هم باشیم اما می‌دانستم این فصل بهتر از فصل قبل خواهیم بود. در خیلی از لحظات فصل قبل، فکر می‌کردم نمی‌توانیم به لیگ قهرمانان برسیم و امیدوارم بودم فقط به لیگ کنفرانس اروپا نرویم.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا