ورزش

کنایه تندروان به قهرمان لیگ برتر والیبال

فولاد همزمان با اردوی تیم ملی کارش را شروع کرد!

سرمربی تیم شهداب یزد می گوید بعد از شکست در ست دوم، یزدی ها تمرکز خود را از دست داده اند.

به گزارش “ورزش سه”، محمدرضا تندروان، سرمربی تیم شهداب بعد از شکست تیمش در دیدار دوم فینال مقابل فولاد سیرجان و کسب عنوان نایب قهرمانی عنوان کرد: برای ما سخت و ناراحت کننده بود که در دو بازی متوالی به یکی، دو امتیاز بازی را باختیم و در نهایت جام را از دست دادیم. جا دارد به کل مجموعه شهداب خسته نباشید بگویم، از مدیریت تا بازیکنان که 8 ماه زحمت کشیدند. 

وی افزود: به تیم سیرجان هم تبریک می گویم. پاشنه آشیل تیم ما ست دوم بود که 30-28 باختیم و بعد از آن تمرکز خود را از دست دادیم. البته تیم فولاد سیرجان سال قبل از زمان شروع اردوی تیم ملی تشکیل شد و شاکله اصلی این تیم همان بازیکنان تیم ملی بودند که در قاره های مختلف کنار هم بازی کردند و در نهایت به لیگ برتر آمدند. این شکست چیزی از ارزش های بازیکنان ما کم نمی کند.

سرمربی شهداب یزد در خصوص مصدومیت و افت میثم صالحی در فینال عنوان کرد: من هیچ وقت اهل بهانه آوردن نبودم و نیستم وگرنه می توانستم بیایم بگویم که مهدی مهدوی را نداشتم و یک پاسور 20 ساله را به والیبال ایران معرفی کردم. میثم صالحی هم درد و مصدومیت داشت و از او تشکر می کنم که برای ما تا دقیقه آخر والیبال بازی کرد. به همه بازیکنانم خسته نباشید می گویم. 

تندروان در پایان در خصوص ماندن یا رفتنش از شهداب گفت: من قرارداد دو ساله دارم و باید با مدیران باشگاه صحبت کنم، اما ممکن است هزار و یک اتفاق بیفتد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا