ورزش

کنایه قنبرزاده به شاکی اصلی سقف قرارداد

این باشگاه‌ها از چاله به چاه افتادند

منصور قنبرزاده می‌گوید موافقت با افزایش سقف بودجه، ظلم به سایر باشگاه‌‌های لیگ برتری خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، منصور قنبرزاده در خصوص جلسه کارگروه نقل و انتقالاتی با مهدی تاج و نماینده سازمان بازرسی کل کشور گفت: کارگروه مصوباتی در خصوص دستورالعمل ناظر بر قراردادها داشت و در این خصوص سقف بودجه هم مشخص شده و به تصویب هیئت رئیسه رسیده و تبدیل به قانون شده است. دیدید که رئیس محترم فدراسیون هیچ مماشاتی نکرد و جا دارد از ایشان تشکر کنم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: زمانی که این دستورالعمل ابلاغ شد، بسیاری گفتند این هم مثل بقیه موارد زودگذر است و قابلیت اجرا ندارد اما همان زمان آقای تاج گفتند فدراسیون در اجرای مقررات جدی است و عقب‌نشینی نخواهد کرد و همه عزیزان این موضوع را جدی بگیرند. انصافا فدراسیون یک میلی متر عقب‌نشینی نکرد. ما امروز هم جلسه‌ای داشتیم و رئیس فدراسیون از کارگروه دعوت کرد.

ویدئو: 309292

او در خصوص درخواست‌هایی که برای افزایش بودجه وجود داشت، گفت: ما دیروز مصوباتی داشتیم که یکی از موضوعات، افزایش بودجه بود.‌ اگر بودجه افزایش پیدا می‌کرد، به تیم‌هایی که بر اساس دستورالعمل تیم خود را بسته بودند، ظلم می‌شد یا نه؟ این بی عدالتی بود. شاید قشنگ نباشد که بگویم دور زدند اما برخی از باشگاه‌ها مدت قرارداد بازیکن خود را افزایش دادند و مبلغ قرارداد سال اول را کم کردند. این از چاله به چاه افتادن بود.

قنبرزاده افزود: نمایندگان محترم باشگاه‌ها می‌توانند شهادت بدهند که در این جلسه آقای افشین عبداللهیان، نماینده باشگاه فولاد، یک ساعت صحبت کردند و دلایل را گفتند. مدیر اجرایی باشگاه سپاهان هم حضور داشتند و دلایلی را گفتند و حتی به صورت مکتوب دادند. سقف بودجه امسال سپاهان هنوز پر نشده اما به دلیل اینکه اعتبارات سال بعدش افزایش نامتعارفی داشت، ما گفتیم این هم مثل خواسته فولاد و پرسپولیس است. اگر با درخواست این باشگاه موافقت می‌کردیم، باید سقف و دستورالعمل را باید کنار می‌گذاشتیم.

ویدئو: 309294

او تاکید کرد: نفس این قانون، کنترل بوده است، نه اینکه مدام راهکار بیاوریم. آن وضعیت، باعث ایجاد شرایطی مشابه شرایط استقلال می‌شد و این بدهی‌ها به فصل بعد می‌رفت و شاهد ورشکستگی فوتبال بودیم.

به نظر می‌رسد منظور نایب رئیس فدراسیون فوتبال باشگاه سپاهان است که مبلغ قراردادهای خود را برای سال آینده بالا برده و همین موضوع هم مشکلاتی را برای ثبت قرارداد بازیکنان این تیم ایجاد کرده است. نکته جالب اینکه این صحبت‌ها در شرایطی مطرح می‌شود که سپاهان از همان ابتدا شاکی اصلی قانون سقف بودجه بود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا