ورزش

کنایه لینکر به تاتنهام: روی دور افتادید

گری لینکر، ستاره سابق تاتنهام، پس از شکست سنگین تیم سابقش برابر نیوکاسل به شوخی گفت، تاتنهام روی دور افتاده.

به گزارش “ورزش سه”، تاتنهام و نیوکاسل امروز در حالی به مصاف هم رفتند که هر دو بر سر کسب سهمیه لیگ قهرمانان رقابت می‌کنند و پیش از شروع دیدار، نیوکاسل 3 امتیاز بیشتر از تاتنهام داشت و به همین دلیل، لندنی‌ها به شدت به پیروزی در این نبرد نیاز داشتند. اما هر امیدی که تاتنهام داشت، در همان 20 دقیقه اول فاجعه‌بار تیم از بین رفت، چرا که در این مدت کم 5 گل خوردند. هنوز زمان بازی به 2 دقیقه نرسیده بود که جیکوب مورفی دروازه لندنی‌ها را به دنبال شوت جوئلینتون باز کرد. 4 دقیقه بعد خود این مهاجم برزیلی بود که برتری را 2 برابر کرد و چند لحظه پس از آن، مورفی خودش را 2گله و نیوکاسل را 3گله کرد. 

1856027

لینکر، مهاجم سابق تاتنهام، خیلی زود به این تحقیر واکنش نشان داد و در توییتر نوشت: «خوب است که می‌بینم تاتنهام  روی دور افتاده.» کمی بعد الکساندر ایساک، مهاجم سوئدی نیوکاسل 2 گل دیگر زد تا تاتنهام عملا ویران شود. 
این نتیجه و نوع بازی تاتنهام، فشار روی دانیل لوی، رییس باشگاه را بیشتر کرده که چرا آنتونیو کونته را اخراج کرد و دستیار سابق او، کریستین استیلینی، را به عنوان مربی موقت برگزید. کونته حدود یک ماه پیش و به دنبال یک دوره نتایج ضعیف برکنار شد اما به جای اینکه تاتنهام یک مربی از بیرون بیاورد، استیلینی را به عنوان سرمربی ارتقا داد، به این امید که در پایان فصل گزینه بهتری را استخدام کند. او هم برای اولین بار در این فصل از سیستم 4 دفاعه بهره برد اما بعد از خوردن گل پنجم دوباره سراغ سیستم 3 دفاعه رفت. 

1856026

در سوی مقابل زمین، نیوکاسل اکنون موقعیت خوبی دارد تا برای اولین بار در 20 سال گذشته به لیگ قهرمانان راه پیدا کند. آلن شیرر، اسطوره نیوکاسل در توییتر نوشت: «بوووومممم. چه شروعی بود. جوئه (جوئلینتون ) بزرگ» و بعد اضافه کرد: «لعنتی خیلی خوبه».  
تاتنهام در نهایت این بازی را 6 بر یک باخت.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا