ورزش

کونته دست از سر این مهاجم بر نمی‌دارد

ناپولی برای اولین بار با چلسی برای بررسی احتمال انتقال روملو لوکاکو، مهاجم سابق اینتر که فصل 24-2023 را به صورت قرضی در رم سپری کرد، تماس گرفته است.

به گزارش “ورزش سه”، لوکاکو، مهاجم چلسی، رابطه‌ای بسیار نزدیک با آنتونیو کونته، سرمربی جدید ناپولی دارد. آن‌ها در زمان حضور در سان‌سیرو با هم قهرمان اسکودتو شدند و از آن زمان تاکنون در ارتباط بوده‌اند.

با این حال، گفته می‌شود اخیراً بحث‌هایی در مورد انتقال احتمالی او به ناپولی صورت گرفته است. اورلیو آئورلیو دی‌لورنتیس و همکارانش ممکن است امسال از فروش ویکتور اوسیمن، ستاره تیم، سود ببرند، که باعث می‌شود تیم به جانشینی برای مهاجم نوک خود نیاز داشته باشد.

ناپولی برای بررسی وضعیت لوکاکو در این تابستان، استعلام اولیه‌ای از چلسی گرفته است. آنها ادعا می‌کنند که در قرارداد لوکاکو با چلسی بند فسخ به ارزش 43 میلیون یورو وجود دارد، که ناپولی آن را همچنان بسیار بالا می‌داند.

کونته دست از سر این مهاجم بر نمی‌دارد

در صورتی که چلسی تمایل داشته باشد لوکاکو را برای فصل سوم به صورت قرضی در اختیار بگیرد، ناپولی به شدت علاقه‌مند خواهد بود، در غیر این صورت، باید برای پایین آوردن قیمت درخواستی مذاکره کند. چلسی در حال حاضر علاقه‌ای به قرض دادن مجدد این مهاجم بلژیکی برای سومین فصل متوالی ندارد.

در حال حاضر او تا تابستان 2026 با آبی‌های لندن قرارداد دارد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا