ورزش

کپا: فکر کردم تغییر برای من خوب است



دروازه‌بان جدید رئال مادرید در مورد انتقالش به این باشگاه اسپانیایی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از بی ساکر، کپا که در حال حاضر در اردوی تیم ملی اسپانیا مشغول است به رسانه‌ها گفت که «نه گفتن به مادرید دشوار بود.» دروازه‌بان اسپانیایی تماسی از رئال مادرید دریافت کرد تا در تابستان امسال جانشین تیبو کورتوای مصدوم شود و او نیز بلافاصله به این تماس پاسخ مثبت داد.

دروازه‌بان سابق اتلتیک در مورد قراردادش با رئال مادرید در کمپ تمرینی ‘لاروخا’ صحبت کرد و گفت: وقتی رئال با شما تماس می‌گیرد، چیزهای کمی برای فکر کردن وجود دارند. پوچتینو می‌خواست من در چلسی بمانم و به من گفت که دروازه‌بان اصلی خواهم بود. او به من اعتماد داشت اما فکر کردم تغییر برای من خوب است.

کپا پیش از این در سال ۲۰۱۸ در آستانه پیوستن به رئال مادرید بود اما در نهایت به چلسی رفت. دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا درباره این موضوع افزود: من خودم را در آن موقعیت قرار ندادم. باید سریع تصمیم می‌گرفتم و تصمیم هم گرفتم. من سه بار در چلسی با رئال روبرو شده‌ام. وقتی به برنابئو رسیدم همیشه به سمت چپ و به رختکن مهمان می‌چرخیدم اما می‌خواستم به سمت راست بروم و راهی رختکن رئال شوم و حالا این فرصت در اختیارم است و باید از آن استفاده کنم.

دروازه‌بان سابق چلسی این شانس را نیز داشت که به بایرن مونیخ برود. او در آستانه ورود به آلمان بود اما مصدومیت تیبو کورتوا باعث شد این فرصت برای کپا ایجاد شود تا او برای رئال مادرید در لالیگا بازی کند.

 

آگهی
دکمه بازگشت به بالا