ورزش

کیال: رنار به سختی ترکیب تیمش را عوض می‌کند

باید صعودمان را قطعی کنیم

سرپرست سابق تیم ملی عربستان با تایید سختی بازی روز پنجشنبه مقابل چین، به توانایی تیم سعودی برای پیروزی در این بازی اشاره کرد.

به گزارش ورزش سه، طارق کیال در اظهاراتی به برنامه کوره گفت: دیدار ژاپن و استرالیا ممکن است صعود سبزها را رقم بزند و عربستان سعودی بیش از یک شانس برای صعود به جام جهانی 2022 دارد. ما به تیم خود اعتماد داریم.

وی افزود: بازی تیم ملی ما با چین سخت است و بازی آسانی وجود ندارد اما انشاالله بتوانیم بر آن غلبه کنیم و به طور رسمی صعودمان را قطعی کنیم تا برای صعود وارد مسائل دیگر نشویم.

وی خاطرنشان کرد: هروه رنار پیش از بر عهده گرفتن سرمربیگری تیم ملی عربستان، سابقه خوبی در تیم های آفریقایی داشته و آمار خوبی را هم در تیم ملی عربستان ثبت کرده است و ما با او در مسابقات مقدماتی آسیا به سمت بالا حرکت می کنیم. تغییر او پیش از جام جهانی قطر اشتباه است زیرا زمان کم است و او این مزیت را دارد که تمام مسابقات لیگ و بازیکنان را پیگیری می کند و در یک ترکیب مشخص، ثابت می ماند به سختی تغییری در ترکیب ایجاد می کند. او همچنین کارش را دوست دارد.

کیال در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی عربستان شامل عنصر تجربه و جوانی است و راز تمایز این تیم هم همین است. انشاالله به جام جهانی می رسیم و در آن زمان بازیکنان زیادی تجربه بیشتری کسب می کنند.

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا