ورزش

کیمیش مزخرف نیست، بی‌انصافی نکنید

واکنش گورتسکا به اظهارات تند ماریو باسلر

لئون گورتسکا، ستاره بایرن مونیخ، به موج انتقادها در آلمان علیه جاشوا کیمیش انتقاد کرد و گفت هیچکس نباید به کیفیت هم‌تیمی‌اش در بایرن مونیخ شک داشته باشد.

به گزارش “ورزش سه”، عملکرد جاشوا کیمیش در فصل گذشته با پیراهن بایرن مونیخ و به خصوص بازی‌های او با پیراهن تیم ملی آلمان در روزهای اخیر باعث شده موجی از انتقادها علیه او در آلمان به راه بیفتد.

به خصوص صحبتهای ماریو باسلر با اشپورت1 و انتقادهای بسیار تند او از کیمیش با واکنش دوستان او و همبازی‌هایش در بایرن مونیخ مواجه شده است. لئون گورتسکا امروز به صحبتهای ماریو باسلر واکنش نشان داد و گفت هیچکس حق ندارد کیفیت فوتبالی کیمیش را زیر سوال ببرد.

1877630

گورتسکا که برای واکنش به ماریو باسلر با اشپورت1 مصاحبه می‌کرد گفت:” من هوادار اظهارنظرهایی مثل حرفهای باسلر که باعث ایجاد دودستگی در فوتبال آلمان می‌شود نیستم. جاشوا در سالهای گذشته همیشه حامی من بوده و من او را از نزدیک می‌شناسم”.

باسلر در صحبتهای جنجالی خود با انتقاد از کیمیش گفته بود:” نمی‌دانم چرا به او اجازه می‌دهند به فوتبال مزخرفش ادامه بدهد. او حالا از همیشه بدتر شده و ادامه فوتبالش برای من باورکردنی نیست”.

گورتسکا در مصاحبه خود گفت:” من به کیفیت فوتبالی کیمیش 100 درصد اعتقاد دارد. او هم فوتبالیست بی‌نظیری است و هم یک انسان به تمام معنا. جاشوا رفیق صمیمی من و یک فوتبالیست درجه‌یک است. بازی کردن کنار او در تیم ملی و بایرن برایم باعث افتخار است”.

1869902

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا