ورزش

گارد ویژه بالای سر هالند: کارت شناسایی بده!

ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، در حال سپری کردن تعطیلاتش در ماربیا با اتفاقی عجیب روبرو شد.

به گزارش “ورزش سه”، هالند این فصل هم یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای منچسترسیتی بود و توانست عملکرد درخشانی را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد و نقش مهمی را در قهرمانی آنها در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس که چهارمین قهرمانی متوالی سیتی در این مسابقات بود ایفا کند.

تیم ملی نروژ نتوانست مجوز حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ که در حال حاضر در کشور آلمان در حال برگزاری است را به دست آورد و به همین دلیل این بازیکن راهی اسپانیا شد تا فرصتی برای استراحت داشته باشد و خستگی فصل پر فشاری که پشت سر گذاشت را از تن به در کند.

گارد ویژه بالای سر هالند: کارت شناسایی بده!

او پیش از این هم بارها راهی ماربیا شده بود اما این بار با اتفاق عجیبی روبرو شد که بازتاب بسیاری داشته است. نیروهای مسلح پلیس و گارد ویژه در حالی که کلاه روی صورت داشتند وارد کلوبی شدند که او در آن حضور داشت و شروع به سوال از افراد کردند. این در حالی بود که هلیکوپتری هم در بالای سر آنها می‌چرخید.

اما جالب اینجا بود که پلیس هالند را نشناخت و از او خواست که کارت شناسایی نشان دهد تا هویتش مشخص شود. با توجه به نگرانی و هراس توریست‌ها، پلیس تاکید کرد که اتفاق خاص و نگران کننده‌ای رخ نداده و این صرفا عملیاتی روزانه بوده است اما این اتفاق ممکن است باعث شود که این ستاره سیتی در بازگشت به این ساحل تجدیدنظر کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا