ورزش

گاف تلویزیون یونایتد: بازیکن خودتان را نمی‌شناسید!

در آستانه دیدار دوستانه یونایتد مقابل لیون، یک اشتباه تلویزیون منچستریونایتد در زمان اعلام فهرست بازیکنان تیم واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد امروز بعد از ظهر در شهر ادینبورو در یک دیدار دوستانه به مصاف لیون می‌رود.

درحالیکه هواداران منچستر پای تلویزیون نشسته بودند تا این دیدار تدارکاتی که از طریق تلویزیون اختصاصی باشگاه پخش می‌شد را تماشا کنند با اشتباهی عجیب در آستانه شروع بازی مواجه شدند.

تلویزیون منچستریونایتد که بازیکنانی که مسابقه با لیون را شروع می‌کردند را به صورت گرافیکی به نمایش گذاشته بود با اشتباهی عجیب پست آنتونی مارسیال مهاجم را به عنوان دفاع وسط عنوان کرده و او را در کنار رافائل واران در قلب خط دفاعی گذاشت.

1899732

برخی از هواداران گمان می‌کردند که این تصمیمی عجیب از طرف اریک تن‌هاخ بوده که شاید می‌خواهد توان مارسیال را در خط دفاعی محک بزند. اما اکثریت هواداران در شبکه‌های اجتماعی به آنها تذکر دادند که این سناریویی کاملا دور از ذهن است و آنچه رخ داده گاف شبکه منچستریونایتد بوده است.

لحظاتی بعد که بازیکنان یونایتد وارد زمین شدند ثابت شد که این اشتباهی از تلویزیون باشگاه بوده چرا که رافائل واران و لیساندرو مارتینز در قلب خط دفاعی ایستاده بودند و مارسیال نیمکت‌نشین بود.

هواداران منچستریونایتد در شبکه‌های اجتماعی با تلویزیون باشگاه‌شان شوخی‌های جالبی کردند. یک هوادار نوشت:” تلویزیون یونایتد انگار خواب است. آقایان بیدار شوید، شما بازیکن خودتان را هم نمی‌شناسید؟ واقعا چه شد که فکر کردید مارسیال مدافع است؟“. کاربر دیگری اشاره کرد که گرافیکی که از ترکیب یونایتد نشان داده شده اشتباهات دیگری هم دارد. او نوشت:” ترکیبی که در تلویزیون دیدیم کلا به هم ریخته بود. فارغ از ماجرای خنده‌دار مدافع شدن مارسیال، دیالو هم وینگر چپ نشان داده شده بود و میسون مونت را هافبک دفاعی کرده بودند”.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا