ورزش

گالتیه صحبت جنجالی خود را تصحیح کرد

بین من و هواداران PSG سوتفاهم به وجود آمد

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، مدعی شد که منظورش درباره جو ورزشگاه پارک دو پرنس را بد بیان کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، نشست خبری معارفه گالتیه به عنوان سرمربی جدید پاری سن ژرمن و جانشین مائوریسیو پوچتینو با حواشی جالبی همراه بود. 
این مربی 55 ساله در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره جو ورزشگاه پارک دو پرنس گفت:« شاید اینجا بهترین جو ممکن را نداشته باشد اما مطمئنا یکی از ورزشگاه‌هایی است که زیبا و بسیار شناخته شده است.»
این موضوع خشم هواداران را به دنبال نداشت اما برای مربی‌ای که اصالتا اهل مارسی است و در تیم این شهر بازی کرده و حالا به دنبال جلب نظر هواداران پی اس جی است، چندان زیرکانه نبود. 
رومن مابیل، رییس کانون هواداران پاری سن ژرمن، نیز در مطلبی که برای یکی از ستون‌های روزنامه فرانسوی لو پاریزین نوشت، نسبت به این اظهارات اعتراض کرد و آنها را ناراحت‌کننده خواند. 
این واکنش‎‌ها باعث شد که گالتیه متوجه اشتباهش شود و در گفتگو با اکیپ اظهار داشت:« من منظورم را بد رساندم و این باعث سوتفاهم شد. هیچ باشگاه بزرگ نیست که هواداران بزرگی نداشته باشد. این شرایط برای قهرمانی و پیروزی ضروری است.»
او با اشاره به اشتیاقی که برای نشستن روی نیمکت این تیم دارد اضافه کرد:« من بی‌صبرانه منتظر تجربه جو پارک دو پرنس در شب بازی‌های بزرگ هستم. می‌دانم که هواداران چه زمانی تصمیم می‌گیرند که به ما فشار بیاورند و ما اجازه نمی‌دهیم که آنها روزهای تلخی را تجربه کنند.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا