ورزش

گالتیه: DNA پاری سن ژرمن تهاجمی است

کریستوف گالتیه، سرمربی PSG، در پایان اردوی این تیم در ژاپن به جمع‌بندی این اردوی تدارکاتی تابستانی پرداخت و در مجموع از شرایط تیمش ابراز رضایت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، پاری سن ژرمن، اردوی پیش‌فصل خود در کشور ژاپن را امروز با پیروزی 6-2 مقابل گامبا اوزاکا به پایان رساند. PSG فعالیت‌های پیش‌فصل خود برای حضور هر چه قوی‌تر در فصل آتی را با برگزاری یک کمپ تابستانی در ژاپن آغاز کرد.

تیم پاریسی وقتی با ستاره‌های نامدارش وارد ژاپن شد با استقبالی خارق‌العاده روبرو شد. برخی منتقدین هدف مدیریت PSG از برگزاری این اردو در ژاپن را استفاده تبلیغاتی عنوان می‌کنند اما کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، امروز از برگزاری این اردو و شرایط تیمش در پایان آن ابراز رضایت کرد.

گالتیه در پایان تور ژاپن تیمش و پیش از پرواز PSG از توکیو به فرانسه، به خبرنگاران گفت:” ما در ژاپن بعد از هر بازی سعی کردیم هماهنگی بیشتری بین فاز دفاع و حمله ایجاد کنیم. هر چند هنوز خیلی کار داریم چون در بازی آخر دو گل دریافت کردیم و دو گل کم نیست. من دوست دارم وقتی در حال دفاع هستیم بیشتر دوام بیاوریم و به راحتی دروازه‌مان را باز شده نبینیم. این یکی از مهمترین کارهای ما تا پیش از شروع فصل جدید است.

اما این را هم نباید فراموش کرد که حمله کردن، ریسک کردن و گل زدن در دی‌ان‌ای بازیکنان بزرگ ما است و نباید سعی کنیم این را تغییر بدهیم.

با اینکه مدت زمان کمی برای آماده‌سازی تیم داشتیم و سفرمان طولانی بود اما برگزاری سه بازی مقابل سه تیم آماده ژاپنی و در حضور تعداد زیادی تماشاچی برای ما مثبت بود. شرایط بدنی ما در این مدت خیلی بهتر شد. ما تا قبل از برگزاری سوپرجام فرانسه یک هفته وقت داریم و امیدواریم در آن بازی بتوانیم عملکردی عالی به نمایش بگذاریم”.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا