ورزش

گرایی فینالیست شد/ نجاتی و ساروی به رده بندی رفت

کشتی قهرمانی جهان-صربستان؛

نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های چهار وزن دوم قهرمانی جهان به دیدار فینال راه یافت و دو ملی‌پوش کشورمان به رده بندی رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های چهار وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان امشب در شهر بلگراد صربستان برگزار شد.

* وزن ۶۳ کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر احمت اویار از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۴ عبدالمحمد پاپی از آلمان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۳ از سد سیوبانوف دارند مدال طلای جهان از مولداوی گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. نجاتی در این مرحله با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب لری ابولادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف برنده مبارزه شارشنبکوف از قرقیزستان و تیو از چین می‌رود.

* در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به با نتجیه ۹ بر صفرامانتور اسماعیل اف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر هان سو ریو دارنده مدال طلای جهان از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. گرایی دراین مرحله در یک کشتی مقتدرانه با نتیجه ۸ بر صفر جانی ختسوریانی از گرجستان را از شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

* در وزن ۸۲ کیلوگرم پژمان پشتام بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۲ بر ۱ کارپت چالیان از ارمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب یاروسلاو فیلچاکوف از اوکراین شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، وی از در رقابت‌ها کنار رفت.

* در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر فلیکس بالدوف از نروژ را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر صفر رستم آساکولوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ساروی در مرحله نیمه نهایی مقابل آرتور الکسانیان قهرمان المپیک و جهان از ارمنستان با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با برنده کشتی میان باشار از ترکیه و محموداف از قرقیزستان خواهد رفت.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا