ورزش

گریلیش: چند ساعت قبل از بازی بیمار بودم!

جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی که در بازی امروز تیمش مقابل لیورپول عملکرد درخشانی داشت می‌گوید پیش از شروع بازی احساس بیماری می‌کرده و به شدت ناراحت بوده است.

به گزارش “ورزش سه”، جک گریلیش ستاره اصلی منچسترسیتی در جریان پیروزی 4-1 امشب این تیم مقابل لیورپول بود. گریلیش علاوه بر اینکه یک پاس گل داد و یک گل به ثمر رساند با عملکرد استثنایی‌اش در طول بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

اما گریلیش در پایان مسابقه ادعایی جالب مطرح کرد و گفت پیش از شروع این دیدار احساس ناراحتی می‌کرده و احساس می‌کرده بیمار است.

1837718

او در مصاحبه خود که بلافاصله بعد از پایان مسابقه انجام شد گفت:” امروز صبح تمام مدت دستشویی بودم و احساس بیماری می‌کردم. ولی در نهایت حالم خوب شد و توانستم به میدان بروم. من عاشق فوتبالم و وقتی وارد زمین می‌شوم و پا به توپ می‌شوم از خوشحالی در پوست خودم نمی‌گنجم. الان حالم خوب است و احساس سلامتی دارم. اینکه امروز توانستم گل بزنم و پاس گل بدهم برایم خیلی خوشحال‌کننده است”.

پپ گواردیولا هم در پایان مسابقه به ستایش از جک گریلیش پرداخت و گفت او امشب در اتحاد یکی از بهترین بازی‌های دوران فوتبالی‌اش را به نمایش گذاشت. سرمربی گریلیش گفت او از دقیقه 1 تا پایان بازی عالی بوده و شایسته این است که همه هواداران سیتی او را ایستاده تشویق کنند.

1837719

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا