ورزش

گریه لیموچی بند نمی‌آمد(عکس)

ستاره آلومینیوم با اتفاقی تلخ بازی نیمه نهایی جام حذفی را به پایان رساند.

به گزارش “ورزش سه”، مهدی لیموچی که سال گذشته یکی از خریدهای سید مجتبی حسینی برای آلومینیوم اراک بود، فصل درخشانی پشت سر گذاشت و یکی از مهره‌های کلیدی ایرالکو در بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی محسوب می‌شد، اما در دیدار اخیرشان برابر مس رفسنجان در مرحله نیمه نهایی بدشانس‌ترین بازیکن زمین بود.

شماره هفت آلومینیوم پس از حضور در اردوی تیم ملی، انگیزه زیادی داشت تا تیمش را در مسابقه نیمه نهایی جام حذفی مقابل مس رفسنجان کمک کند و حتی یک پاس گل دیدنی هم به ابوالفضل قنبری داد، اما در گلزنی شانس نداشت.

لیموچی علاوه بر اینکه بارها شوت‌های او به سمت دروازه مس رفسنجان دفع شد، یکبار شوت دیدنی او روی پاس چیپ رضا جبیره، به تیرک عمودی دروازه نارنجی پوشان اصابت کرد و در ضربات پنالتی هم اتفاق تلخی را پشت سر گذاشت.

این بازیکن که در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس پنالتی خود را تبدیل به گل کرده و در دیگر دیدارها مثل شمس‌آذر هم این کار را انجام داده بود، نتوانست پنالتی خود را به تور دروازه بچسباند و ضربه زمینی او را گلر نارنجی پوشان دراختیار گرفت.

حذف آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی کاری کرد تا لیموچی که بحث جدایی‌اش هم مطرح است، با اتفاقی تلخ و اشک‌هایی که بند نمی‌آمد، زمین را ترک کند و به سمت رختکن برود.

گریه لیموچی بند نمی‌آمد(عکس)
2044651
2044652

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا