ورزش

گری نویل: دیدار با ایران می‌تواند خیلی خاص باشد

انگلیس از گروهش صعود خواهد کرد

بازیکن سابق منچستر یونایتد و انگلیس می گوید که دیدار با تیم ملی ایران می تواند خاص باشد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی انگلیس که یکی از تیم های مدعی عنوان قهرمانی در رقابت های جام جهانی 2022 قطر به شمار می آید، در نخستین دیدار خود در این رقابت ها باید به مصاف تیم ملی ایران برود.

گری نویل بازیکن سابق تیم ملی انگلیس اعتقاد دارد که گرت ساوت گیت می تواند تیمش را از این گروه راهی دور بعد کند. وی در گفتگو با اسکای اسپورت گفت: به نظر من یک گروه جذاب است که می تواند اتفاقات فوق العاده ای در آن رخ دهد. از نظر کیفیت تیم‌هایی که انگلیس باید بازی کند، می‌توان گفت که بازی کاملاً راحت خواهد بود، اما آنچه هر تیم به ارمغان می‌آورد سطحی از احساسات است.

او ادامه داد: معمای بازی اوکراین، اسکاتلند و ولز هر کدام از آنها در این لحظه و زمانی که هستند، اشتیاق و احساسات زیادی دارند که می تواند به آنها کمک کند تا به جام جهانی صعود کنند و هر کدام از تیم های پلی آف انگیزه زیادی دارند.

گری نویل در مورد تیم ملی ایران نیز اضافه کرد: روابط بین دولت های ایران، انگلیس و آمریکا در 20، 30 سال گذشته خیلی عالی نبوده و در بهترین سطح خودش قرار نداشته و می توانیم شاهد یک تقابل جذاب بین ایران و انگلیس باشیم و این دیدار می تواند یک مسابقه خیلی خاص باشد.

بازیکن سابق سه شیرها در پایان گفت: اما من فکر می‌کنم از منظر فوتبالی، گرت ساوت‌گیت احساس می‌کند که می‌تواند از این گروه صعود کند، درک چیزهایی که من به آن اشاره کردم، کمی مشکل را اضافه خواهد کرد.

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا