ورزش

گزارش تمرین تیم ملی امید| صالحی امیری با تأخیر آمد/ غیبت ماجدی و اعضای هیات رئیسه فدراسیون


رئیس کمیته ملی المپیک با تأخیری حدود 45 دقیقه به محل تمرین تیم ملی امید آمد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم ملی فوتبال امید کشورمان از ساعت 10 صبح زیرنظر اعضای کادر فنی آغاز شد.

* مهدی مهدوی‌کیا ساعت 9:30 به زمین آمد و به چیدن موانع تمرینی پرداخت.

* بازیکنان تیم ملی حدود 20 دقیقه قبل از شروع رسمی تمرین به داخل زمین آمدند و در چند گروه به بازی با توپ پرداختند.

* مهدوی مهدوی کیا قبل از آغاز رسمی جلسه‌ای سرپایی با جان لامرز و مهران شریفی‌پور و دستیاران خود برگزار کرد.

* در شرایطی که قرار بود سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از ساعت 9:30 برای تماشای تمرین تیم امید و صحبت با اعضای کادر فنی در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال حاضر شود، اما پیش از ورود نصرالله سجادی مشاور رئیس کمیته ملی المپیک و پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به بازی‌های آسیایی هانگ ژو چین به محل تمرین آمده و مورد استقبال مهدی مهدوی‌کیا، محمد محمدی (مدیر تیم امید)، حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال، غلامرضا جباری سرپرست کمیته آموزش و رئیس دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال  و علیرضا امامی‌فر رئیس مرکز ملی فوتبال قرار گرفتند.  

* مهدوی‌کیا برای در امان ماندن اعضای کمیته ملی المپیک و تابش شدید آفتاب از محمدی خواست تا آنها قبل از ورود صالحی امیری در هتل آکادمی فوتبال استراحت کنند، اما سجادی گفت حاضر است در زمین شماره دو بنشیند و این محل را‌‌‌‌‌‌‌‌ ترک نکند.

* پس از شروع رسمی تمرین بازیکنان در سه گروه به انجام حرکات ترکیبی پرداختند که فضای مفرحی بر این بخش تمرین حاکم بود.

* در زمان حضور اعضای کمیته ملی المپیک در محل تمرین تیم ملی امید خبری از حضور میرشاد ماجدی سرپرست اعضای هیات رئیسه فدراسیون در این محل نبود.

* پس از حضور صالحی امیری در مرکز ملی فوتبال وی مورد استقبال دبیرکل و اعضای فدراسیون و همچنین مهدی مهدوی‌کیا قرار گرفت.

* وقتی صالحی امیری پس از صحبت‌های ابتدایی خود و مهدی مهدوی‌کیا از بازیکنان تیم امید خواست که درخواست‌های خود را مطرح کنند، هیچ یک از این نفرات صحبت نکرد که رئیس کمیته ملی المپیک به شوخی گفت؛ آقا مهدی! شما اجازه نمی‌دهید آنها صحبت کنند که مهدوی کیا هم با خنده گفت؛ خوشبختانه در تیم امید دیکتاتوری نداریم و همه نفرات می‌توانند هر موضوعی خواستند بگویند.

* اعضای تیم ملی امید پس از صحبت‌های صالحی امیری و مهدوی کیا و کامرانی‌فر با آنها عکس یادگاری گرفتند.

* مهران شدیدی‌پور دستیار ایرانی مهدوی‌کیا صحبت‌های رئیس کمیته ملی المپیک را برای جان لامرز مربی هلندی تیم امید ترجمه می‌کرد. 

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌



رئیس کمیته ملی المپیک با تأخیری حدود 45 دقیقه به محل تمرین تیم ملی امید آمد.

خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا