ورزش

گزارش زنده: آلومینیوم اراک 0 – 0 ملوان

آلومینیوم اراک در آخرین دیدار از نیم فصل خود پذیرای ملوان بندر انزلی خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، ملوان بندرانزلی در آخرین هفته نیم فصل میهمان آلومینیوم اراک خواهد بود. تیم‌های مجتبی حسینی و مهدی تارتار، سورپرایز این فصل لیگ برتر ایران هستند و توانسته‌اند جایگاه خوبی را در جدول برای خود رقم بزنند. آن‌ها این هفته در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که هفته گذشته دو مدعی قهرمانی را متوقف کردند. 

نکته دیگر در مورد این بازی، نزدیکی دو تیم در جدول است که باعث شده تا تقابل ملوان و آلومینیوم به نوعی شش امتیازی باشد و تیم برنده با رتبه بهتر نسبت به حریف خود، وارد تعطیلات طولانی‌مدت لیگ برتر شود. 

ملوان این فصل عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته و این در حالی است که آن‌ها فصل گذشته در پایان نیم فصل تنها ۱۵ امتیاز داشتند اما حالا در صورت کسب پیروزی خارج از خانه ۲۶ امتیازی خواهند شد.  ایرالکو هم فصل گذشته در پایان نیم‌فصل ۱۹ امتیاز کسب کرد. 

آلومینیوم فصل گذشته نیم فصل را در رتبه هشتم به پایان رساند و حالا فرصت تکرار این جایگاه را دارد اما شرایط برای ملوان بهتر است و آن‌ها اگر در این بازی به پیروزی برسند، بی توجه به نتایج سایر مسابقات، بهترین رتبه تاریخ خود در پایان نیم‌فصل را با مهدی تارتار کسب می‌کنند.

گزارش لحظه به لحظه “ورزش سه” از دیدار تیم‌های آلومینیوم و ملوان را در همین صفحه دنبال کنید:


تقویم
تقویم هفته پانزدهم لیگ برتر؛ یکشنبه: 1402/10/10 ؛ ساعت: 15
سوت
داوران: کوپال ناظمی/ کمک‌ها: حسن ظهیری، مرتضی یوسف شهریاری؛ داور چهارم: شبیر بهروزی/ ناظر داوری: محمود رفیعی
استادیوم: ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک


آلومینیوم
آلومینیوم اراک:
احمد گوهری، سید مهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد بدرقه، میلاد فخرالدینی، یونس اکبرپور، امیر نوری، علیرضا نقی‌زاده، عارف حاجی‌عیدی، محمدمهدی لطفی و مهدی لیموچی
سرمربی: مجتبی حسینی


<a href='https://sayeb.ir/tag/%d9%85%d9%84%d9%88%d8%a7%d9%86'>ملوان</a>
ملوان
افشار صداقت، ابوذر صفرزاده، آرمان اکوان، حامد نورمحمدی، مجید عیدی، پدرام قاضی‌پور، پویا پورعلی، حسین صادقی، مهران احمدی، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی
سرمربی: مهدی تارتار

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا