ورزش

گزارش زنده: انگلیس ۰-۰ صربستان

دو تیم انگلیس و صربستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ورزش سه، امشب در ورزشگاه شالکه از ساعت ۲۲:۳۰ انگلیس هم کارش را در یورو ۲۰۲۴ آغاز خواهد کرد. در دیداری از گروه C، سه‌شیرها مقابل صربستان قرار می‌گیرند.

انگلیس و گرت ساوتگیت بیش از هر زمانی برای دستیابی به عنوان قهرمانی تحت فشار قرار دارند. جامعه فوتبال انگلیس انتظار دارد پس از عملکردهای قابل قبول در تورنمنت‌های قبلی، نسل فعلی سه‌شیرها یک جام به دست آورد. ساوتگیت در مقایسه با جام جهانی قطر، نیمی از بازیکنانش را کنار گذاشته است. 12 بازیکن جدید انگلیس برای اولین بار در دوران ورزشی خود در یک تورنمنت ملی حاضر هستند. با وجود ستاره‌های نام‌آشنا در خط هافبک و حمله، انگلیس در فاز دفاعی با یک بحران مواجه شده است.

صربستان پس از غیبت 24 ساله بلاخره به انتظار برای صعود به مسابقات یورو پایان داد. دراگان استویکوویچ با گزینه‌های تهاجمی جذابش می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد. صربستان در دور مقدماتی در گروهی متشکل از مجارستان، لیتوانی، مونته‌نگرو و بلغارستان مجوز حضور را دریافت کرد.


ترکیب صربستان:
رایکوویچ، میلنکوویچ، ولیکوویچ، پاولوویچ، زیوکوویچ، میلنکوویچ ساویچ، گودلی، لوکیچ، کوستیچ، ولاهوویچ، میتروویچ

ترکیب انگلیس:
جردن پیکفورد، کایل واکر، جان استونز، مارک گوئهی، تریپیر، الکساندر آرنولد، دکلان رایس، بوکایو ساکا، جود بلینگام، فیل فودن و هری کین

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا