ورزش

گزارش زنده: لهستان 0-0 هلند

دو تیم لهستان و هلند در پنجمین بازی جام ملت‌های اروپا 2024 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش “ورزش سه”، در سومین روز از مسابقات جام ملت‌های اروپا 2024، دو تیم هلند و لهستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا نخستین بازی گروه D را برگزار کنند. این گروه دو تیم دیگر هم دارد که فرانسه و اتریش خواهند بود که بازی خود را فردا برگزار خواهند کرد. 
تیم ملی هلند پس از کسب نتایج موفق در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ و شکست غیرمنتظره مقابل جمهوری چک در مرحله یک هشتم نهایی، به دنبال شروعی قوی در یورو ۲۰۲۴ است. با هدایت رونالد کومان، آنها به‌رغم مصدومیت چند بازیکن کلیدی مانند فرنکی دی یونگ و تون کوپمینرس، با انگیزه‌ای مضاعف به میدان می‌روند، زیرا رقیب اصلی آنها، لهستان، بدون ستاره خود یعنی رابرت لواندوفسکی پا به این مسابقه خواهند گذاشت.

هلند در ۱۰ بازی اخیر خود ۸ پیروزی کسب کرده و در بازی‌های دوستانه اخیر با نتایج قاطع چهار بر صفر مقابل کانادا و ایسلند به پیروزی رسیده است. تیم هلند دارای بازیکنان هجومی هیجان‌انگیزی همچون کودی گاکپو از لیورپول، ممفیس دپای از اتلتیکو مادرید، دونیل مالن از بروسیا دورتموند و ژاوی سیمونز از لایپزیگ است که بازی تهاجمی و پرفشار را به نمایش می‌گذارند.

لهستان با یک‌سری پیروزی‌های اخیر به یورو ۲۰۲۴ رسیده است، اما در این بازی بدون رابرت لواندوفسکی، بهترین گلزن تاریخ خود در مسابقات قهرمانی اروپا حضور خواهد داشت. لواندوفسکی که پنج گل از ۱۱ گل لهستان در این تورنمنت‌ها را به ثمر رسانده، به دلیل مصدومیت غایب است. به‌رغم عملکرد خوب که این تیم تحت هدایت میخال پروبیژ داشته است اما این تیم همچنان با مشکلات زیادی در مسابقات بزرگ مواجه است. لهستان تنها در دو بازی از ۱۴ مسابقه خود در تاریخ یورو پیروز شده است و در ۱۲ بازی اخیر خود مقابل هلند هیچ پیروزی کسب نکرده است.

لهستان: شزنی، بندارک، سالامون، کیوویر، فرانکوفسکی، رومانچوک، زیلینسکی، زالوسکی، اوربانسکی، بوکاسا، برژینسکی.

هلند: فربوخن، دوفرایس، دی فرای، فن دایک، آکه، شوتن، رایندرز، فیرمان، سیمونز، دیپای، خاکپو.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا