ورزش

گفت‌وگو با لژیونر مصدوم فوتبال ایران در مازندران

علیپور: فصل پرفشاری را پشت سر گذاشتم؛

لژیونر مازندرانی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد با کمک بازیکنان و همه اهالی فوتبال تیم ملی بتواند پس از مدت‌ها قهرمان آسیا شود.

به گزارش “ورزش‌ سه”، علی علیپور، مهاجم فعلی ژیل ویسنته و سابق پرسپولیس که در حال حاضر در مازندران حضور دارد و در بازی یابود زنده یاد هادی نوروزی شرکت کرده بود، در گفت‌وگویی با خبرنگاران حرف‌هایش را اینطور آغاز کرد: دوستان به من اطلاع دادند که یک بازی یابود برای هادی خدا بیامرز برگزار می‌شود و آمدیم تا سری بزنیم و حضور داشته باشیم. صحبت‌ها درباره آقا هادی گفته شده و هر چقدر از شخصیت و منش او بگوییم کم است. امیدوارم خانواده او هر جا هستند، سلامت باشند.
او سپس درباره شرایط خود در فوتبال پرتغال اضافه کرد: خب فصلی که گذشت فصل پرفشاری بود و من هم متاسفانه دچار مصدومیت شدم. الان هم در حال ریکاوری هستم تا با قدرت برگردم.

از علیپور درباره شرایط تیم ملی پرسیده شد و او در واکنش به این سوال گفت: خب خدا را شکر آقای قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی هستند. شرایط تیم ملی به نظرم خیلی خوب است. ما بازیکنان تمام تلاشمان را می‌کنیم تا تیم ملی در بالاترین سطح قرار بگیرد و بعد از چندین سال به چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا