ورزش

گلایه ساپینتو: پیکان اتوبوسی دفاع می‌کرد

باید در بخش تمام کنندگی خودمان را تقویت کنیم

سرمربی استقلال می گوید که بازیکنان پیکان وقت تلفی می کردند و داور نیز خطاهای 50 – 50 را به سود خودروسازان سوت می زد.

به گزارش “ورزش سه”، استقلال در یک بازی کاملا مالکانه نتوانست از سد پیکان عبور کنند. شاگردان ساپینتو در این دیدار چندین فرصت خوب گلزنی را از دست دادند که البته در سمت مقابل نیز خودروسازان هم موقعیت هایی را به دست آوردند که بی نتیجه بود.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری پس از این بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: درباره بازی، نیمه اول خیلی قدرتمند ظاهر شدیم، پرس بالا انجام می دادیم و اجازه ندادیم بازی کنند. کل نیمه اول حریف را کنترل کردیم. در اوایل بازی شانس ها و فرصت های خوبی را خلق کردیم. در کارهای ترکیبی خوب عمل کردیم ولی باید در بخش تمام کنندگی خودمان را تقویت کنیم.

* بازی برابر تیمی که اتوبوسی دفاع می‌کند، سخت است
بازی کردن برابر تیمی که اتوبوسی دفاع می کنند واقعا خیلی سخت است. آنها نیم خواهند که ببازند. آنها منتظر هستند تا اشتباه کنیم و از آن استفاده کنند. بعضی اوقات دوست داشتیم تا توپ را با دست بگیریم و وارد دروازه کنیم. آنها با 9 بازیکن دفاع می کردند. تیم پیکان نیز خوب دفاع کرد ولی واقعیت این است اگر نتوانی در همان دقایق اول به گل برسی، کار سخت می شود.

* لایق پیروزی بودیم ولی اگر گل نزنی برنده نمی شوی
تنها کاری که انجام ندادیم، گلزنی بود. اگر به آمار نگاه بیندازیم، از این لحاظ از تیم برتر بودیم ولی در مقابل تیمی که اتوبوسی بازی می کند، بازی کردن سخت است. باید در ادامه خودمان را در بخش تهاجمی تقویت کنیم. از این ناراحتیم که در یک بازی خانگی، 2 امتیاز را از دست دادیم. می توانستیم با صدر جدول نزدیک شویم. لایق پیروزی بودیم ولی فوتبال همین است. اگر گل نزنی، بازی را برنده نمی شوی.

تکمیل می شود….

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا