ورزش

گلر خلیج فارس ماهشهر: می‌دانستیم خدا مزد زحمات ما را می‌دهد

ایسنا/خوزستان دروازه بان تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر با بیان این که برای برد مقابل مس رفسنجان در جام حذفی با جان و دل تلاش کرده بودیم، گفت: می دانستیم خدا هم مزد زحمات ما را می دهد.

مهدی امیری در گفت و گو با ایسنا، درباره موفقیت تیمش در بازی جام حذفی در ضربات پنالتی مقابل مس رفسنجان، اظهارکرد: بابت این برد خدا را شکر می کنیم. واقعا برای این بازی تلاش کرده بودیم و یک هفته تمرینات فشرده و با جان و دل را پشت سر گذاشته بودیم. می دانستیم خدا هم مزد زحمات ما را می دهد.

وی بیان کرد: بازی خوب بود و همه بازیکنام ما جنگیدند و این برد و قرار گرفتن جزو چهار تیم، زخمت تمام اعضای تیم است. ما مشکلات فراوانی داریم و باید حمایت شویم. این تیم به صورت شخصی اداره می شود و بازیکنان ما نشان دادند حق آن ها لیگ برتر است.

این گلر با گله مندی از نبود یک ورزشگاه مجهز در ماهشهر، گفت: با وجود این همه پتروشیمی در شهر باید ماهشهر یک ورزشگاه با تمام تجهیزات و امکانات داشته باشد و بسیار بد است که به خاطر وضعیت ورزشگاه، میزبانی را از ما گرفتند و ما در آبادان بازی کردیم.

وی ادامه داد: علی رغم تمام این اتفاقات، همه یک دل و هم قسم شدیم که بازی را ببریم که به این هدف رسیدیم. در گرفتن پنالتی ها نیز من ذره ای از زحمات کل تیم را انجام دادم. برای رسیدن به این برد همه از جمله بازیکنان، کادرفنی و مسئولان باشگاه زحمت کشیدند.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا