ورزش

گلزاری: ما پاریسن‌ژرمن نیستیم، بقیه رئال مادریدند

تا هفته پایانی مدعی قهرمانی خواهیم بود؛

کاپیتان تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید این تیم تا هفته پایانی یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود.

مهران گلزاری کاپیتان تیم فوتبال گل‌گهر درباره مصاف با پیکان که در ورزشگاه دستگردی برگزار شد و با ضربه ایستگاهی تماشایی رضا شکاری با یک گل به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی تمام شد، به خبرنگار “ورزش سه” گفت: پیکان تیم جوان و با انگیزه‌ای بود ولی ما آمده بودیم که سه امتیاز را بگیریم. ما خیلی خوب خوب بازی کردیم و مستحق سه امتیاز هم بودیم. آنها هم به جز ضربه‌ای که در دقایق پایانی به تیرک دروازه ما زدند، کار خاصی انجام ندادند.
سوال بعدی از گلزاری بازیکن بومی فوتبال سیرجان درباره شش هفته شکست ناپذیری این تیم در رقابت‌های لیگ بیست و دوم بود و او در واکنش به این سوال گفت: اول اینکه خدا رو شکر. این آمار فعلا به نام ما ثبت شده است. فکر می کنم پانزدهمین بازی است که ما در لیگ برتر شکست نخوردیم. فکر می کنم کار خدا باشد.
کاپیتان گل‌گهر درباره درخواست باشگاهش برای پیاده سازی سیستم کمک داور ویدئویی که می‌توانست کار آنها را با پذیرفتن گل بایناما در مصاف با پیکان هم ساده‌تر کند، بیان کرد: فکر می‌کنم اگر VAR بیاید نه تنها به باشگاه گل‌گهر که به فوتبال ایران کمک خواهد کرد. ما نمی‌گوییم اتفاقات و اشتباهات داوری عمدی است ولی VAR اگر باشد دیگر حقی از تیمی ضایع نمی‌شود. همین بازی آخر هم بازیکن پیکان عقب تر از استنلی کی روش بود و گل سالم ما به اشتباه آفساید گرفته شد.
او سپس درباره عملکرد اریک بایناما بازیکن گابنی گل‌گهر که سال گذشته یکی از خبرسازترین بازیکنان لیگ برتر بود و حالا توانسته خودش را به عنوان یکی از بازیکنان ثابت تیم مطرح کند، توضیح داد: سال گذشته که آن اتفاقات رخ داد همه می‌دانستیم که بایناما فوتبالیست خوبی است. با این قیمت کم به فوتبال ایران آمده و جوان هم هست. 23 سال دارد. به نظرم امسال پدیده لیگ می‌شود.
او درباره اینکه وقفه لیگ به ضرر گل‌گهر خواهد شد یا خیر گفت: این وقفه به درد تیم ملی می‌خورد و امیدوارم تیم ملی در جام جهانی سربلند بشود و مردم خوشحال بشوند. ما تمرینات را ادامه می‌دهیم و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ بدهد.


از گلزاری درباره رقابتی پرسیدیم که میان مدعیان قهرمانی از همین هفته‌های ابتدایی شکل گرفته و اینکه آیا این تیم می‌تواند با تیم هایی نظیر استقلال، پرسپولیس، سپاهان  و … رقابت کند. کاپیتان گل گهر در واکنش به این سوال عنوان کرد: ما نشان داده‌ایم که می‌توانیم با همه این تیم ها بجنگیم و مطمئن باشد تا هفته آخر مدعی خواهیم بود. در مورد هزینه های تیم های دیگر صحبت کردید. سال گذشته به تیم ما می‌گفتند پاریسن‌ژرمن. امسال خبری از پاریسن‌ژرمن نیست. امسال چرا تیم‌ها به ما نمی‌گویند پاریسن‌ژرمن؟! چون از همه تیم‌ها کمتر هزینه کرده است؟! فکر می‌کنم پاریسن‌ژرمن تمام شده؛ چون تیم‌های دیگر کهشکشانی مثل رئال مادرید بسته‌اند. نسبت به بقیه تیم‌ها هزینه نکرده‌ایم و فکر می‌کنم قرارداد بازیکنان خارجی تیم‌های دیگر اندازه کل تیم ما باشد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا