ورزش

گواردیولا: هیچ چیز دست ما نیست، فقط باید برنده شویم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، اعلام کرد که هدف تیمش در هفته‌های پایانی لیگ برتر فقط برنده شدن است و آن‌ها در انتظار نتایج دیگر تیم‌های مدعی قهرمانی هستند.

به گزارش “ورزش سه”، پپ گواردیولا فاش کرد که ادرسون ممکن است برای بازی روز شنبه مقابل کریستال پالاس در دسترس باشد اما کایل واکر و ناتان آکه به دلیل مصدومیت از میادین دور هستند.

ادرسون در اوایل ماه گذشته پس از برخورد با داروین نونیز در تساوی 1-1 مقابل لیورپول در آنفیلد از زمین خارج شد. او در آستانه تساوی بدون گل یکشنبه گذشته مقابل آرسنال به تمرینات بازگشت اما برای آن بازی یا پیروزی 4-1 چهارشنبه برابر استون ویلا در دسترس نبود.

واکر در شکست 1-0 انگلیس مقابل برزیل در ومبلی به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد و هر دو بازی آرسنال و استون ویلا را از دست داد. آکه پس از 25 دقیقه بازی مقابل آرسنال از زمین خارج شد و ریکو لوئیس جایگزین او شد.

سرمربی سیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شنبه گفت:“ادرسون خیلی بهتر است و شاید در لیست باشد. ناتان و کایل اما بیرون هستند.”

از این سرمربی همچنین سوال شد که آیا کوین دی بروینه و ارلینگ هالند در بازی پیش رو همراه تیم هستند که او پاسخ داد:”من هنوز نمی دانم. با برگزاری بازی در ساعت 12:30 و بازی دو روز پیش، باید فکر کنم.”

گواردیولا: هیچ چیز دست ما نیست، فقط باید برنده شویم

گواردیولا همچنین درباره بازی پیش رو گفت:“همیشه رویارویی با این تیم سخت بوده است. گلاسنر واقعاً خوب کار می‌کند. آن‌ها کیفیت بالایی دارند و در بخش بازیکنان هم ساختار خوبی دارند، آن‌ها از نظر دفاعی قوی هستند و آندرسن در خط دفاعی پنج نفره قرار دارد. بازی در سلهرست پارک همیشه سخت است، ما این را می‌دانیم.”

او درمورد رقابت برای قهرمانی گفت:“ما باید 8 بازی باقی مانده را ببریم و منتظر بمانیم. اگر ما در صدر لیگ بودیم، همه چیز در دستان ما بود، اما الان اینطور نیست. کاری که ما باید انجام دهیم این است که بازی‌هایمان را ببریم، اگر این اتفاق بیفتد خوب است اما نمی‌توانیم آن را کنترل کنیم. ما می‌توانیم سرنوشت را در بازی هایمان کنترل کنیم، همین. کیفیت حریفان همین است که هست. ما باید به راه خود ادامه دهیم‌.”

فیل فودن در جریان برتری 4-1 مقابل استون ویلا دومین هت تریک فصل خود به ثمر رساند. او اکنون 21 گل زده و 10 پاس گل در تمام رقابت‌ها ارسال کرده است. گواردیولا درمورد عملکرد این بازیکن گفت:”او می‌تواند در پست‌های زیادی بازی کند، اما اگر می‌خواهد گل بزند، باید نزدیک محوطه جریمه باشد و اگر در مرکز بازی کند، فرصت‌های بیشتری برای گلزنی خواهد داشت.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا