ورزش

گیتاریست مشهور: پپ و بازیکنانش متقلب نیستند

نوئل گالاگر، گیتاریست مشهور و هوادار منچسترسیتی، در واکنش به 115 اتهام مطرح شده علیه این باشگاه، از پپ گواردیولا و بازیکنانش دفاع کرد و گفت که آنها متقلب نیستند.

به گزارش “ورزش سه”، حدود 18 ماه از زمانی که لیگ برتر به دلیل بی نظمی‌های مالی ادعایی، 115 اتهام علیه سیتی مطرح کرد می‌گذرد، اتهامی که این باشگاه به شدت آن را تکذیب می‌کند. با این حال، با هر بار قهرمانی سیتی، به خصوص چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر، تعداد منتقدان افزایش می‌یابد.

گالاگر در گفتگو با سایت اتلتیک اظهار داشت: “طرفدار سیتی بودن سخت است. اخیراً در فینال لیگ قهرمانان مورد توهین قرار گرفتم. هواداران لیورپول هم سن و سال من، که در اواخر دهه پنجاه سالگی هستند، مرا “حقه‌باز عوضی” خطاب می‌کردند.”
“من به آنها گفتم که باید آرام باشند. چسباندن برچسب تقلب به سیتی، نوعی مکانیسم دفاعی برای هواداران سایر باشگاه‌ها است. هر بار که در مورد سیتی صحبت می‌کنم، خیلی طول نمی‌کشد که کسی می‌گوید: ‘از اتهامات چه خبر؟’

“بازیکنان و سرمربی متقلب نیستند. اگر باشگاه مرتکب تخلفی شده، تقصیر بازیکن و مربی نیست. اما نمی‌فهمم چرا وقتی سیتی چهار قهرمانی متوالی کسب کرده و پپ دو تیم کاملاً متفاوت ساخته، این موضوع باید ننگی بر تیم باشد. این تیم فوق‌العاده است.”
بخش قابل توجهی از موفقیت سیتی ممکن است به دلیل نقض قوانینی باشد که به آنها مزیت ناعادلانه‌ای داده است. بنابراین، به خصوص با توجه به اینکه این اتهامات بسیار جدی‌تر از نقض قوانین مالی توسط ناتینگهام فارست و اورتون است، همیشه احتمال وجود علامت سوالی در مورد عملکرد سیتی وجود خواهد داشت. این دو باشگاه با کسر امتیازهای کمی روبرو شدند، اما برای سیتی، سقوط احتمالی و از دست دادن جام‌ها در راه است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که سیتی و دنیای فوتبال باید حداقل یک سال دیگر منتظر بمانند تا حکمی صادر شود. بخشی از تأخیر به دلیل تعداد زیاد اتهامات و این واقعیت است که اتهامات مالی به سال 2009 بازمی‌گردد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا