ورزش

گیجگاه بازیکن تاجیک هدف قرار گرفته شد! (عکس)

اخراج فقط پنج ثانیه بعد ار ورود به زمین

بدون شک، اخراج در ثانیه ۵ مسابقه صحنه‌ای است که هیچگاه از ذهن هواداران فوتبال بیرون نمی‌رود.

به گزارش “ورزش سه” صحنه‌ای وحشتناک و دیوانه کننده آن هم در ثانیه ۵ مسابقه؛ موردی که فقط آن را می‌توان در جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا دید. ضربه‌ای کاراته‌گونه که با کارت قرمز همراه شد.

اما این صحنه چگونه رخ داد: آن گونه که بیلد گزارش داده است، تیم ملی اردن شروع کننده بازی بود و بکر کلبونه، مهاجم اردنی‌ها که به نظر می‌رسد انگیزه فراوانی داشت، برای به دست آوردن توپ پای خود را بیش از اندازه بالا آورد. همان لحظه کریموف بازیکن تاجیکستان نیز برای دفع توپ به بالا پریده بود

1808046
1808045

مدافع تاجیک موفق شد توپ را به اوت بفرستد اما همان لحظه ضربه کف پای مهاجم اردن به گردن بازیکن حریف اصابت کرد. کریموف بعد از این ضربه روی زمین افتاد و از درد شدیدی که داشت، روی زمین به خود می‌پیچید. داور اماراتی مسابقه نیز که به صحنه مسلط بود، بلافاصله مهاجم اردن را با نشان دادن کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج کرد.

بکر کلبونه، بازیکن اردنی در عین شگفتی وقتی دید اخراج شده است، به داور اعتراض زیادی انجام داد. اما او در نهایت زمین مسابقه را ترک کرد و‌ دیگر بازیکنان اردن او را آرام می‌کردند. کلبونه نیز در حالی که دستش روی صورتش بود از راهی رختکن شد تا با اخراج در ثانیه ۵، شاید از این لحاظ رکورد دار در دنیای فوتبال شود.

با این حال اردنی‌ها علی‌رغم اینکه ۹۰ دقیقه ۱۰ نفره کار را با دو گل تاجیکستان را شکست دادند و به برد مهمی دست پیدا کردند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا