ورزش

یحیی: استرس، افسوس، شادی! (عکس)

خلاصه 120 دقیقه پرهیجان

یحیی گل‌محمدی شب خاصی را در دیدار مقابل استقلال سپری کرد.

به گزارش “ورزش سه”، سومین برد یحیی گل‌محمدی در یازدهمین دربی به عنوان سرمربی، شیرینی خاص خود را برای یحیی گل‌محمدی داشت. او با این نتیجه به ششمین قهرمانی خود با سرخپوشان رسید و طلسم جام حذفی را هم شکست.

در شروع بازی به نظر می‌رسید یحیی مضطربانه در حال سپری‌کردن بازی از کنار زمین است و همچنین تب و تاب زیادی کنار خط داشت و تلاش می‌کرد نکات مختلف را به بازیکنانش گوشزد کند.

حتی بعد از گل مهدی ترابی نیز لبخند چندانی به صورت سرمربی پرسپولیس نیامد و او کاملا بر این نکته واقف بود که هنوز و حداقل یک ساعت از دربی حساس پایتخت باقی مانده است.

در لحظاتی که شاید گل‌محمدی تصور می‌کرد بازی تمام شده و او چند ثانیه تا نفس راحت فاصله دارد، آخرین موقعیت استقلال با گل تساوی همراه شد تا سر مرادمند، آب سردی باشد بر پیکره یحیی. جالب اینکه مدافع گلزن استقلال، در شهرخودرو شاگرد یحیی گل‌محمدی بود و حتی برای مذاکره با مدیران پرسپولیس راهی ساختمان این باشگاه شده بود.

1882494
1882495
1882496

کابوس یحیی در حالی دوباره به سراغ او آمد که سرمربی قرمزها پیش از این 4 بار دیگر برد در دربی را با نتیجه تساوی از دست داده بود و این بار به هیچ وجه نمی‌خواست پیروزی در شهرآورد را به این آسانی از دست بدهد. بنابراین یحیی بازیکنانش را دور خود جمع کرد و با چند فرمان و البته صحبتهای انگیزشی آنها را آماده وقتهای اضافه کرد.
در زمان اضافه، پرسپولیس برتری محسوسی بر حریف داشت و برخلاف فصل گذشته که مشکل می‌توانست بعد از دریافت گل تساوی، به دروازه حریف حمله کند، این بار چهار حمله روی دروازه استقلال انجام داد که هر کدام تبدیل به موقعیت خطرناک روی دروازه استقلال شد و در نهایت این امید عالیشاه بود که ضربه کاری را به حریف زد و دروازه را گشود.

یحیی بعد از این گل در آغوش نیمکت‌نشینان پیش افتادن از حریف را جشن گرفت و دقایقی بعد و با سوت محمدحسین زاهدی‌فر دوان دوان و در حالی که لبخند از صورتش محو نمی‌شد، به سراغ بیرانوند رفت تا در لحظه، برد را به دروازه‌بان تیمش تقدیم کند.

عکس از امیرحسین خیرخواه

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا