ورزش

یقه طارمی را گرفتند: پنالتی بود! (عکس)

صحنه مشکوک از چشم داور کره‌ای جا ماند؛

ستاره تیم ملی ایران می‌توانست برای دومین بازی پیاپی پنالتی بگیرد که داور کره‌ای چنین نظری نداشت.

به گزارش “ورزش سه”، مهدی طارمی در سه دیدار گذشته تیم ملی ایران در سال 1403 توانسته بود سه گل به ثمر رساند، سه پاس گل بدهد و یک پنالتی بگیرد که سعی داشت در آخرین مسابقه از دور نخست مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ازبکستان هم این روند را ادامه بدهد و تیمش را صاحب پنالتی کند که داور کره‌ای مانع از این اتفاق شد.

ستاره خط حمله ایران پنج روز پس از اینکه در دیدار مقابل هنگ کنگ توانست پنالتی بگیرد و هت‌تریک کند، در جدال با ازبکستان هم انگیزه زیادی داشت و در شبی که یکبار هم به تیرک عمودی دروازه زد، این شانس را داشت که پنالتی هم بگیرد ولی کیم جونگ هیوک در تصمیمی بحث‌برانگیز سوت خود را به صدا در نیاورد.

یقه طارمی را گرفتند: پنالتی بود! (عکس)

طارمی در دقیقه 13 با فرار سریع پشت مدافعان ازبکستان وارد محوطه جریمه شد و در حالی که حسین‌الدین علیکولوف پشت پیراهن او را کشیده بود، نقش بر زمین شد، اما داور اهل کره جنوبی اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت و این خطا از چشم او دور ماند.

در تصاویری که توسط امیرحسین خیرخواه به ثبت رسیده، مشخص است که مدافع تنومند ازبکستان پس از تنه به تنه شدن با مهدی طارمی، پیراهن او را از پشت می‌کشد و داور می‌توانست در این لحظه پنالتی بگیرد.

2042699
2042700

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا