ورزش

یوسفی:‌ نباید روی نکات منفی استقلال زوم کنیم/مجیدی باید نیمکت و حاشیه‌های تیم را کنترل کند


بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: باید بیشتر به سراغ نکات مثبت برویم، حالا اگر یکی دو نکته منفی هم وجود دارد نباید روی آن‌ها زوم کنیم.

محسن یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برد استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: چیزی که من می‌بینم؛ استقلال به دنبال این است که بتواند حداکثر استفاده را از بازی‌های خانگی خودش ببرد و سه امتیازها را جمع کند.

وی افزود: استقلال بیشتر از اینکه به فکر بازی خوب باشد یا اینکه 90 دقیقه پرفشار روی دروازه حریف حمله کند، به دنبال جمع آوری سه امتیازها است. منطقی هم همین است. این تیم مقابل صنعت نفتی که هفته گذشته برد شیرینی را مقابل پرسپولیس کسب کرد و از لحاظ روحی هم شرایط خیلی خوبی داشت، به برد رسید و سه امتیاز مهم را کسب کرد.

پیشکسوت استقلال در مورد  انتقاداتی که از شکل بازی این تیم علیرغم نتیجه‌گیری خوبش مطرح می‌شود، عنوان کرد:‌ از اول فصل هم این صحبت‌ها مطرح بوده، با این حال در یکسری بازی‌ها هم باید قبول کنیم استقلال جدای از نتیجه خوب بازی کرد که البته کم تعداد بود یعنی تداوم نداشت. با اینحال استقلال تا الان باخی نداشته و رکورد خوبی در لیگ به ثبت رسانده است. این‌ها نکات خیلی خوبی هستند و باید بیشتر به سراغ نکات مثبت برویم. حالا اگر یکی دو نکته منفی هم وجود دارد که به کیفیت بازی برمی‌گردد، نباید روی آن‌ها زوم کنیم. این مساله رفته رفته بهتر می‌شود. استقلال نکات مثبت زیادی دارد و ان‌شاالله همین روند را ادامه بدهد.

یوسفی در خصوص اینکه استقلال با شرایط خوبی در دربی حاضر می‌شود، اظهار داشت: استقلال شرایط خوبی دارد اما در طرف مقابل شرایط پرسپولیس هم بد نیست. این تیم هفته به هفته نتیجه می‌گیرد و فوتبال خوبی ارائه می‌دهد. در این هفته هم مقابل نفت مسجدسلیمان به برد خوبی رسید. درست است که دقایق آخر بازی برای پرسپولیس کمی خطرناک شد اما جدای از دو گلی که به ثمر رساند می‌توانست اختلاف را بیشتر کند.

وی افزود: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد اما استقلال از لحاظ نتیجه آنقدر خوب کار کرده که این احساس وجود دارد رقیبش عقب‌تر است. پرسپولیس هم تیم قدرتمندی است. دربی اصلاً قابل پیش‌بینی نیست. مساوی در دربی هم برای استقلال برد است اما اگر این تیم بخواهد برای مساوی وارد زمین شود دچار مشکل می‌شود. باید مانند همیشه برای برد وارد زمین شوند. نتیجه این بازی صدرصد در ادامه راه لیگ برای تعیین قهرمان تأثیرگذار خواهد بود.

هافبک اسبق استقلال در مورد پتانسیل و مسیر قهرمانی این تیم، گفت: شکی نیست که قهرمانی یا به استقلال می‌رسد یا به پرسپولیس. استقلال هفته به هفته به جام نزدیک می‌شود. شکست پرسپولیس مقابل نفت آبادان شرایط را برای استقلال بهتر کرد. این دربی صددرصد روی مسیر تیم قهرمان تأثیرگذار خواهد بود. استقلال اگر از آن بازی سربلند بیرون بیاید می‌تواند به قهرمانی لیگ برسد.

وی تصریح کرد: فقط مسائلی بیرون زمین وجود دارد. فرهاد مجیدی خیلی فوق‌العاده عمل کرده اما باید کمی روی خودش و نیمکت استقلال کار کند. اگر مسائل حاشیه‌ای درست شوند استقلال عملکرد خیلی بهتری در ادامه کار خواهد داشت. به هرحال برخی دوستان، همبازیان و مربیان، جدا از مسائل فنی حساس هستند. ان‌شاالله اگر این مسائل کنترل شوند، استقلال می‌تواند به قهرمانی برسد.

انتهای پیام/



بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: باید بیشتر به سراغ نکات مثبت برویم، حالا اگر یکی دو نکته منفی هم وجود دارد نباید روی آن‌ها زوم کنیم.

خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا