ورزش

یونایتد برای خرید کاسمیرو زیادی هزینه کرد!

فردیناند:

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، از خرید کاسمیرو ابراز خوشحالی کرد اما مدعی شد که هزینه پرداختی برای این بازیکن زیاد بوده است.

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه رئال مادرید روز گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که برای انتقال کاسمیرو به منچستریونایتد با مدیران این باشگاه به توافق رسیده است. 
به این ترتیب این هافبک برزیلی پس از دوران درخشان و پر افتخاری که در سانتیاگو برنابئو سپری کرد، حالا با قراردادی به ارزش 70 میلیون پوند راهی یونایتد خواهد شد تا از این پس با پیراهن این تیم به میدان برود. 
فردیناند در ویدیویی در کانال یوتیوبش درباره این اتفاق گفت:« وای، گوش کنید… این همان سبک بازیکنی است که منچستریونایتد به آن نیاز دارد، همان سبک شخصیتی که منچستریونایتد بیشتر از هر چیزی به آن نیاز دارد. او از همان دست بازیکنان است. آیا هزینه پرداختی برای او بیش از حد بوده است؟ بله!»


این اسطوره منچستریونایتد در ادامه نیز از کاسمیرو تمجید کرد و اظهار داشت:« اول با نکات مثبت شروع می‌کنم. از همه مهم‌تر این است که او یک قهرمان واقعی است. او می‌داند چطور باید برنده باشد و نقش مهمی در موفقیت‌های سال‌های اخیر رئال مادرید ایفا کرده است. او یکی از بازیکنان اصلی این تیم در کنار بازیکنانی چون تونی کروس، لوکا مودریچ و کریم بنزما بوده است.»
او با اشاره به توانایی‌های این بازیکن اضافه کرد:« کاسمیرو می‌داند که در بازی‌های بزرگ باید چطور حاضر شود. او به خوبی از کاری که انجام می‌دهد آگاه است. او به دنبال هیجان‌زده کردن هواداران نیست، فقط می‌خواهد کارش را انجام دهد تا تیم بهتر بازی کند. دوندگی مفیدی دارد و شانس پیروزی تیمی که او در آن بازی می‌کند بالا می‌رود.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا