ورزش

یوونتوس منصرف شد؛ پیشنهاد تمدید به مدافع ناراضی

تمدید به جای فروش

یوونتوس که می داند بایرن سخت به دنبال جذب ماتیاس دی لیخت است، حالا قصد دارد به این بازیکن پیشنهاد تمدید ارائه کند.

به گزارش “ورزش سه”، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ 7 روز پیش به تورین سفر کرد و در این شهر با مدیران بیانکونری و رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه ماتیاس دی لیخت جلسه گذاشت. اگرچه مطابق انتظار صالح حمیدزیچ اخبار دقیقی از مفاد جلسه در اختیار رسانه ها قرار ندارد، اما لحن و رفتار او موید رضایت باشگاه بایرن مونیخ از جلسه و افزایش احتمال انتقال ماتیس دی لیخت به مونیخ بوده است. به نظر می رسد به زودی دوباره قرار ملاقاتی بین طرفین انجام شده و این انتقال نهایی خواهد شد.

البته نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد پیشنهاد اولیه بایرن مونیخ برای جذب ماتیس دی لیخت 60 میلیون یورو به اضافه پاداش بوده که توسط مدیران یوونتوس رد شده است.

روز گذشته رسانه های ایتالیایی گزارش دادند که یوونتوس که در ابتدا به 80 میلیون یورو برای ستاره هلندی راضی بود، حالا رقمی بین 90 تا 100 میلیون یورو می خواهد و نباید فراموش کرد که بند فسخ دی لیخت 120 میلیون یورو است. در همین رابطه امروز گاتزتا دلو اسپورت نوشت که موضع یوونتوس کاملا تغییر کرده و پس از پیشنهاد پایین و دور از انتظار بایرن، قصد دارد پیشنهاد تمدید قرارداد به دی لیخت ارائه دهد. 

قرارداد کنونی او تا 2024 معتبر است ولی یووه می خواهد یک سال دیگر نیز آن را تمدید کند. مشکل اینجاست که بایرن به دی لیخت پیشنهاد دستمزد 12 میلیون یورو خالص ارائه کرده در حالی که یوونتوس نمی تواند این مبلغ را پیشنهاد بدهد. دی لیخت خواهان جدایی و انتقال به بایرن است ولی برای این مهم باشگاه مونیخی باید توقعات مالی یوونتوس را برآورده کند. داستان دی لیخت حالا وارد ابعاد تازه‌تری خواهد شد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا