ورزش

یووه ناکام در مقابل اتلتیکو؛ موراتا به خانه برمی‌گردد

اتلتیکو مادرید، همه پیشنهادهای یوونتوس برای حفظ آلوارو موراتا را رد کرده و بنابراین، مهاجم اسپانیایی به اتلتیکو برمی‌گردد.

به گزارش “ورزش سه”، در روزهای اخیر و با پایان یافتن مدت قرارداد قرضی آلوارو موراتا در یوونتوس، باشگاه ایتالیایی تلاش زیادی کرد تا قرارداد او را دائمی کند. موراتا دو فصل گذشته را به صورت قرضی از اتلتیکو به یووه رفته و با پیراهن بیانکونری بازی می‌کرد. با اینکه یوونتوس تلاش زیادی کرد تا او را دائمی کند ولی در نهایت نتوانست نظر مثبت اتلتیکو را جلب کند.

اتلتیکو در مقابل درخواست یوونتوس پیشنهاد داده بود که یووه با پرداخت 35 میلیون یورو موراتا را به خدمت بگیرد. باشگاه ایتالیایی اما حاضر نبود چنین مبلغی را به اتلتیکو بپردازد. بیانکونری در عوض چندین پیشنهاد ارائه داده بود که همه آنها توسط اتلتیکو رد شد.

در ایتالیا گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد که یوونتوس حتی به اتلتیکو پیشنهاد داده که در مقابل واگذاری موراتا، سه بازیکن خود را به این باشگاه اسپانیایی واگذار کند.

در ادامه این گزارش ادعا شده که اتلتیکو این پیشنهاد یوونتوس که جذاب به نظر می‌رسد را به این علت رد کرده که هیچیک از سه بازیکن پیشنهادی یوونتوس نتوانسته‌اند نظر مثبت دیگو سیمئونه را جلب کنند.

این سه بازیکن پیشنهاد داده شده به اتلتیکو، به ادعای گاتزتا، مویس کین، آدرین رابیو، و دنیس زکریا بودند.

امروز فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار مشهور ایتالیایی، هم در توییتی این شایعه را تایید کرد و گفت با توجه به اینکه توافقی بین یووه و اتلتیکو انجام نشده، مهاجم اسپانیایی بعد از دو سال به خانه‌اش برخواهد گشت و از فصل آینده با پیراهن اتلتیکو بازی خواهد کرد.

آلوارو موراتا به اتلتیکو مادرید برمی‌گردد. با یووه توافقی حاصل نشد. موراتا می‌خواهد در تیمش احساس مهم بودن داشته باشد و به اتلتی برخواهد گشت. تصمیم نهایی گرفته شده و گزینه خرید او فعال نخواهد شد

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا