ورزش

یک اتفاق نادر: این فوق‌ستاره تاریخ انقضا ندارد! (عکس)

بازیکن یا دیوار ؟

یکی از درخشان‌ترین نمایش‌های فردی یک فینال توسط کاپیتان تیم ملی رقم خورد.

به گزارش “ورزش سه”، سید محمد موسوی کاپیتان فولاد سیرجان ایرانیان، در بازی اول فینال فراتر از یک ستاره برای تیمش کار کرد و شاید بهترین بازی دوران باشگاهی خود را انجام داد.

او در دفاع عملکردی شگفت آور داشت، به طوری که فقط دفاع های مستقیم او دو رقمی شد تا نشان دهد چه فینال باز به تمام معنایی است. اوج کار او در ست دوم و پنجم بود که با دفاع های استثنایی‌اش کار را برای فولاد سیرجان ایرانیان در آورد و عامل اصلی برد تیمش در فینال اول بود.

یک اتفاق نادر: این فوق‌ستاره تاریخ انقضا ندارد! (عکس)

این بازیکن سی و شش ساله هر وقت تیمش عقب می‌افتاد به مانند یک قهرمان ورق را برای فولاد سیرجان ایرانیان بر می گرداند و باعث پیش افتاد تیمش می شد.

سید محمد موسوی دوازده دفاع مستقیم در بازی اول برابر شهداب یزد داشت که بنا بر صحبت های محمدرضا تندروان سرمربی شهداب یزد تیمش با یک اتفاق نادر مواجه شد تا بازنده این دیدار جذاب شود.

2007217

سید محمد موسوی حالا با دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ برتر والیبال ایرانیان فقط یک برد فاصله دارد، باید دید او می تواند این عملکرد را در بازی دوم نیز تکرار کند و قهرمانی را به مردم سیرجان تقدیم کند. بهروز عطایی سرمربی فولاد سیرجان قطعا در بازی روز شنبه نیز چشم امید به دفاع های سید محمد موسوی خواهد داشت.

2007218

عکس : دانیال احمدی

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا