ورزش

یک برنامه ورزشی جدید در تلویزیون!

روزی روزگاری ورزش

بزودی شاهد پخش مجموعه‌ی مستندی درباره ورزش ایران از شبکه ورزش خواهیم بود.

 به گزارش “ورزش سه”  مستند “روزي روزگاري ورزش”  شامل ٣٠ قسمت ٢٠ دقيقه‌اي از ناگفته‌هاي پيشكسوتان و اهالي ورزش است كه كار ضبط اون از اسفند ماه سال قبل آغاز و از روز پنجشنبه اين هفته ٢٢ تيرماه از شبكه ورزش پخش خواهد شد.   
اين مستند به تهيه كنندگي نيوشا مرادبخش ملي پوش هندبال بانوان ايران و نويسندگي و كارگرداني مهدي واعظي آماده پخش بوده و قرار است روزهاي پنجشنبه و جمعه هر هفته راس ساعت ١٠ صبح از شبكه ورزش پخش شود.   
مهدي واعظي مجري و تهيه كننده ورزشي صدا و سیما است که طی سال‌های گذشته برنامه‌های متفاوتی از او روی آنتن رفته است. او طی سال‌های گذشته در متن یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات در برنامه‌های ورزشی هم بوده است. 

در خرداد سال 91 و در زمان مدیریت محمد رویانیان در پرسپولیس او برای برنامه‌ای که واعظی مجری آن به تلویزیون رفته بود اما در نهایت سوال‌های این مجری باعث شد تا رویانیان برآشفته شود. 

واعظی به خاطر این اتفاق مدتی تعلیق شد اما  این پایان حواشی مربوط به او نبود. دوسال پیش نیز این خبر منتشر شد که به واسطه حرف‌های او در ارتباط با قهرمانی‌های پرسپولیس ممنوع الکار شده است. او مدعی شده بود که قهرمانی‌های پرسپولیس حاصل حمایت‌های خاص بوده است. واعظی ادعا کرده بود که مستنداتی درباره جلوگیری از قهرمانی استقلال، تراکتور و سپاهان وجود دارد. باید دید برنامه تازه او چقدر جنجال برانگیز خواهد بود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا